Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@15:52:37 GMT

مسجد کانون توحید و محل نشر معارف اسلام است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۷۹۴۱

مسجد کانون توحید و محل نشر معارف اسلام است

آیت الله سیدمحمد سعیدی گفت: مسجد کانون توحید و محل نشر معارف اسلام است، مسجد محل تربیت ایثارگران و مجاهدان است و مشرکین و کفار می‌خواهند با دخالت در امور مسجد، اهداف را منحرف کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، گفت: مسجد کانون توحید و محل نشر معارف اسلام است، مسجد محل تربیت ایثارگران و مجاهدان است و مشرکین و کفار می‌خواهند با دخالت در امور مسجد، اهداف را منحرف کنند؛ این‌که آشوبگران مسجد و قرآن را آتش می‌زنند به همین دلیل است و آن‌ها با قرآن و اسلام مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعیدی تصریح کرد: در هفته جاری فتنه و آشوب ناشی از حرکت عده‌ای خودفروخته که از مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کردند، موجب خسارت‌هایی در کشور شد که باید با آن‌ها برخورد قاطع صورت گیرد. حامل‌های انرژی در ایران ارزانترین قیمت را در جهان دارد، اصلاح تدریجی قیمت بنزین به شکلی که موجب فشار به مردم نشود در قانون وجود داشت که به دلیل تعلل مجلس و قوه اجرایی، عملی نشد.

 

حمایت از اینترنت ملی از تریبون نماز جمعه

 

 

وی اضافه کرد: به دلیل افزایش مصرف بنزین و تامین معیشت مردم، افزایش قیمت بنزین در جلسه سران سه‌قوه تصویب شد، مقام معظم رهبری از تصمیم سران سه‌قوه با قاطعیت حمایت کردند، مواضع قاطع رهبری بر اساس شرع و قانون فصل الخطاب است و تجربه نشان داده است که مصلحت کشور در اطاعت از فرامین رهبری است.

 

وی با اشاره به قطع سراسری اینترنت ادامه داد: در این روزها که به دلیل مسائل امنیتی، ارتباط اینترنتی قطع شد، شاهد آن بودیم که ارتباط دشمنان خارجی با مزدوران داخلی نیز قطع شد و همچنین پیام‌رسان‌های داخلی نیز با قدرت به‌کار خود ادامه دادند، این نشان می‌دهد که راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات کشور موجب قطع دست‌اندازی دشمنان به داخل کشور خواهد شد.

 

منبع: پایگاه خبری پول و تجارت

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی هفته بسیج مساجد محکومیت آشوبگران افزایش قیمت بنزین نماز جمعه کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم فردا برگزار می‌شود.
 در استان یزد، ۱۵ هزار و ۳۲۴ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باهم رقابت می‌کنند که ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر هم ، عصر امروز در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند