Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی الهیار ترکمن گفت:در هشت استان ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان شیر مدارس توزیع خواهد شد. تاریخ انتشار: 15:38 - 02 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۲۷۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی الهیار ترکمن، معاون نظارت پشتیبانی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات توزیع شیر در هشت استان کشور گفت: سهمیه شیر مدارس بعد از دو سال به دلیل محدودیت منابع امسال با اختصاص 100 میلیارد از محل هدف مندی یارانه ها کار خود را کلید خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این مبلغ تخصصی یافته و در 8 استان با اعتباری که پیش بینی شده از امروز کار توزیع شیر آغاز شده است.

الهیار ترکمن در ادامه بیان کرد: در قانون بودجه اعتبار 200 میلیاردی بود ولی به دلیل محدودیت منابع فقط 100 میلیارد از این مبلغ به آموزش و پرورش تخصیص یافت و ابلاغ شد و مجبور شدیم با توجه به اعتبار فقط به 8 استان که شاخص های پایین تری دارند شیر تخصیص دهیم.

معاون نظارت پشتیبانی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: سهمیه شیر مدارس در جامعه هدف 3 میلیون نفری و هشت استان بین 21 تا 31 نوبت شیر تا پایان سال تحصیلی توزیع می شود.

الهیار ترکمن افزود: با همکاری وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار کارهای مقدماتی شروع شده است.

بیشتر بخوانید: نیرو‌های حق‌التدریس ساماندهی می‌شوند

وی در ادامه درباره هشت استانی که قرار است شیر بین آنها توزیع شود گفت: در استان های ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان شیر توزیع خواهد شد.

الهیار ترکمن افزود: هدفمان این است که این شیر بین دانش آموزان همه مقاطع توزیع شود ولی فعلا اولویت با ابتدایی و متوسطه اول است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الهیار ترکمن آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳ + تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳+ تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟