Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت ملی عالی "راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره" در نوار غزه اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درخصوص این که تظاهرات بازگشت تنها یک بار در هر ماه برگزار شود، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، ماهر مزهر، عضو کمیته مرکزی جبهه خلق و عضو هیأت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره تصریح کرد: اخباری در شبکه‌های اجتماعی درخصوص اینکه تظاهرات بازگشت تنها یک بار در هر ماه برگزار شود، منتشر شده است، این اخبار نادرست است و این هیأت راهپیمایی‌های بازگشت را مدیریت می‌کند و راهپیمایی‌های بازگشت تا زمان تحقق کامل اهداف خود ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزهر همچنین تأکید کرد: این هیأت این جمعه به خاطر منافع عمومی و عالی ملت فلسطین تصمیم جسورانه و مسئولانه‌ای مبنی بر لغو برگزاری این راهپیمایی و به تعویق انداختن آن به جمعه آتی گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این هیأت ۲۲ نوامبر اقدام به برگزاری راهپیمایی بازگشت نکرد تا فرصت را به دلیل اوضاع امنیتی خطرناک که نوار غزه شاهد آن است، از اشغالگران بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم

احمد ظهرابی عکاس قمی که این عکس را ثبت کرده می‌گوید: بعد از اینکه عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق انجام شد؛ منتظر برگزاری راهپیمایی یا اعلام حمایت مردم قم بودم که مثل همیشه در اینگونه مواقع انجام می‌شد. مراسم راهپیمایی خودرویی اولین گردهمایی مردمی قم بعد از تجمع روحانیون در مدرسه فیضیه بود. در مسیر حرکت خودرو‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم به دنبال سوژه‌هایی بودم که خوشحالی مردمی را به بهترین وجه نشان دهد. در حین عکاسی از خودرو‌های عبوری یک خودروی مخصوص معلولان توجه من را به خود جلب کرد که پرچم کوچکی از ایران را نصب کرده بود و روحانی میانسالی در حال رانندگی بود. خودروی فرسوده این روحانی که مسلما سرعتی هم نداشت برایم جالب بود؛ صبر کردم که نزدیک شود و عکس مورد نظرم را ثبت کردم.

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد