Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , نصرالله پارسه مدیر منابع طبیعی شهرستان دهلران گفت: با مشارکت مردم و مسولین در اجرای طرح وحدت نهالکاری ۲هزار هکتار از اراضی بیابانی شهرستان گرمسیر دهلران نهالکاری شد.

او ادامه داد: وسعت عرصه‌های طبیعی جنگل در این شهرستان ۹۶ هزار هکتار و عرصه‌های جنگلی دستکاشت ۲۰ هزار هکتار است که با اجرای این طرح، در مجموع به ۱۱۸هزار هکتار جنگل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسه اظهار کرد: وسعت عرصه‌های طبیعی جنگل در این شهرستان ۹۶ هزار هکتار و عرصه‌های جنگلی دست کاشت ۲۰ هزار هکتار است که با اجرای این طرح، در مجموع به ۱۱۸هزار هکتار جنگل رسید.

جمعی مردم طبیعت دوست شهرستان دهلران، متشکل از دانش آموزان، دانشجویان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، هلال احمر، کارکنان پتروشیمی و سازمان‌های مردم نهاد در این طرح نهالکاری شرکت کردند.

انتهای پیام/ ن

نهالکاری در شهرستان دهلران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد محمدی زاده اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این شهر در ساحل خلیج فارس در منطقه دلوار قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهر‌های مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان دارد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود