Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@05:02:17 GMT

فیلمی در قم توقیف شد!

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۸۷۱۳

فیلمی در قم توقیف شد!

محمدرضا هنرمند کارگردان «سمفونی نهم» به توقف اکران این فیلم در قم و همچنین چینش فیلم‌های در حال اکران اعتراض کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمدرضا هنرمند کارگردان فیلم «سمفونی نهم» در یادداشتی اعتراضش را به توقیف فیلم جدیدش در شهر قم اعلام کرد و متن یادداشت او به شرح زیر است:«بعد از اینکه با تصمیم غیرقابل توجیه شورای صنفی نمایش، فیلم سمفونی نهم را با دو فیلم کمدی پرمخاطب مطرب و چشم و گوش بسته که اولی یک توقیف یک هفته ای هم داشت به نمایش گذاشتند، تکلیف فیلم سمفونی نهم پیشاپیش معلوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته بعد، درحالی‌که فیلم سمفونی نهم در زیر دست و پای این دو فیلم کمدی داشت به سختی نفس می کشید، خبر خوش از توقیف بیرون آمدن فیلم خانه پدری هم تیتر همه خبرگزاری ها شد و یک رقیب تازه نفس و تازه آزاد شده هم به جمع ما پیوست تا سهمی از ظرفیت محدود و ناچیز مخاطب سینما داشته باشد.

حالا خبردار شدم به دلایلی که هنوز برایم روشن نیست فیلم سمفونی نهم را در شهر قم از پرده نمایش پایین کشیده اند. هردم از این سو و از آن سو بری می رسد!!»

بیشتر بخوانید: سمفونی نهم پوستردار شد تغییرات اساسی در سمفونی نهم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توقیف محمدرضا هنرمند سمفونی نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی های قضایی، اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو، فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروی کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6093059

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند