Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پویش مطالعاتی زیست‌بوم استارتاپی به منظور آشنایی فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری از چگونگی رشد، توسعه و نوآوری کسب‌وکارهای نوپا، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود و تا پایان هفته پژوهش یعنی اول‌دیماه ادامه خواهد یافت.

بنیان‌گذاران و سایر فعالان استارتاپی می‌توانند با مشارکت در این پویش مطالعاتی، دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره کتاب‌های پویش را ارائه کنند و تجربیات خود را از میزان موثر بودن محتوای این کتاب‌ها در رشد  کسب‌وکار خود با دیگران به اشتراک گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش مطالعاتی توسط ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری استارتاپ "کتاب پلاس" به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

مهدی محمدی دبیر  ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این مطلب، گفت:  این ستاد نخستین پویش مطالعاتی زیست‌بوم استارتاپی کشور را با همکاری استارتاپ کتاب پلاس و مشارکت ناشران موفق و به نام در حوزه  کسب‌وکار و نوآوری برگزار می‌کند.

"انقلاب پلت‌فرم"، "مبانی بلاکچین"، "حرکت به سوی اقیانوس آبی"، "نوپای ناب"، "سختی کارهای سخت"،"راه‌انداختن کسب‌وکاری که هیچ راه ساده‌ای ندارد"، "راه‌اندازی کسب‌وکار"،" ۲۴ گام برای موفقیت کسب‌وکارهای نوپا"، "اقتصاد اشتراکی"، "اقتصاد چرخشی"، "اقتصاد صنعتی نسل چهارم" و "اقتصاد دیجیتال"، کتاب‌هایی هستند که برای این پویش انتخاب شده‌اند.

همچنین با راه‌اندازی پنل سازمانی کتاب پلاس از این پس هر سازمان، نهاد و یا شرکت به ویژه استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر می‌توانند به عنوان یک سازمان حامی کتاب از پلتفرم کتاب پلاس برای کارکنان و حتی مشتریان خود بهره ببرند و باشگاه کتابخوانی سازمان خود را  با برنامه‌های متنوع برای مخاطبان خود راه اندازی کنند.

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مسیر گام‌های دیگری نیز برداشته و با عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری، به ترویج و توسعه زیست‌بوم استارتاپی در کشور کمک کرده است.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان حوزه دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان حوزه دانش بنیان شرکت دانش بنیان حوزه دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با روز جمعیت، پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت در محل دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر واقع در روبروی مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

مهران خورده بین مقدم افزود: این رویداد، ۲۰ اردیبهشت ماه، از ساعت ۸ صبح تا بعد از ظهر با حضور اساتید مجرب کشوری و به صورت کارگاهی برگزار شده و برای شرکت کنندگان در این پویش گواهی مربی تسهیل گر جوانی جمعیت صادر می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره به صورت استانی برگزار می‌شود و افرادی که موفق به ثبت نام در پویش نشده‌اند، در صورتی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند، می‌توانند در روز فوق با حضور در محل همایش اقدام به نام نویسی کنند.

خورده بین مقدم در پایان، با اشاره به موضوعاتی که در پویش مطرح خواهد شد، گفت: استاد حجت الاسلام دکتر علی گودرزی که از نویسندگان چندین کتاب و فعال حوزه جمعیت کشور هستند، موضوعاتی چون تسهیل گری، اسقاط جنین و تبلیغ چهره به چهره و دکتر حسین مروتی نیز که استاد و فعال حوزه جمعیت کشور هستند، کارگاه جریان شناسی، تاریخچه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت و فنون تسهیل گری را تدریس خواهند کرد.

کد خبر 6097722

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود