Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانیان شبکه بی‌بی‌سی فا، از ایرانیان مزدوری که در زمان جنگ ایران و روم به رومی‌ها و ایرانیانی که به مغولان خدمات دادند و حتی ایرانیان مزدور انگلیس و امریکا در زمان پهلوی، خائن‌تر و بی‌هویت‌ترند.

به گزارش مشرق، بی‌بی‌سی فارسی برای صدمین‌بار شکست خورد و بی‌آبرو شد. شاید از زمان تشکیل بی‌بی‌سی فارسی این صدمین بار است که مزدوران ایرانی این شبکه دروغ پراکن در موقعیت‌های مشابه مانند اعتراضات صنفی و دانشجویی و اغتشاش و آشوب، انتخابات، تغییر دولت‌ها و مجلس‌ها، تغییر قیمت‌ها، تهدید خارجی‌ها، و حتی تغییر آب و هوا مثل خشکسالی، چنان برهنه و عریان به میدان می‌آیند که ناگهان از کلاس یک بنگاه خبرپراکنی به کلاس یک ماشین لجن‌پراکنی تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین چندی پیش بود که بی‌بی‌سی فارسی برنامه‌های خود را ناگهان قطع کرد و به پوشش زنده نشست خبری سازمان منافقین برای متهم کردم ایران در حمله به آرامکو پرداخت، اما در کمال تعجب این پوشش را ادامه نداد. ظاهراً از وزارت خارجه انگلیس به ایشان تذکر داده‌اند که لطفاً کلاس خود را رعایت کنید و برای هر پاره‌استخوانی که دریافت می‌کنید، دم تکان ندهید.

به همین دلیل است که مدعی هستیم ایرانیان این شبکه انگلیسی، از ایرانیان مزدوری که در زمان جنگ ایران و روم به رومی‌ها خدمات می‌دادند و ایرانیانی که به مغولان خدمات دادند و حتی ایرانیان مزدور انگلیس و امریکا در زمان پهلوی، خائن‌تر و بی‌هویت‌ترند. آن‌ها هویت خودشان را داشتند و رسماً به عنوان جاسوس و وطن‌فروش و اجنبی‌پرست شناخته می‌شدند، اما مزدوران بی‌بی‌سی فارسی به اسم حمایت از وطن، فقط در ازای دستمزدی که می‌گیرند گایدلاین‌های وزرات خارجه انگلیس را می‌بوسند، روی چشم می‌گذارند و با گفتن یک «یا ملکه» حق کامل خیانت‌ورزی به وطن را به جا می‌آورند.

بیشتر بخوانید: سقوط آزاد بی‌بی‌سی و سقوط عمیق‌تر مدعیان اصلاح‌طلبی چهار روز پس از فروخفتن آشوب در ایران که مشخصاً به دست گروه‌های آموزش دیده خرابکار رقم خورد، بی‌بی‌سی هنوز خبر می‌دهد که «اعتراض‌ها در ایران- روز هفتم»!  معلوم است که حسابی عصبانی هستند که نتوانسته‌اند مثل برخی دفعات پیشین چند هفته‌ای یا چند ماه سر سفره استخوانی که وزرات خارجه انگلیس برای‌شان پهن کرده‌است، بنشینند. عصبانیت آن‌ها مثل عصبانیت امریکایی‌هاست، هم از فروکش کردن آشوب و هم از بسته شدن اینترنت. به طوری که اخبارشان در فضای مجازی با چند میلیون فالوور نهایتاً چند ده‌هزار بازدید کننده دارد که مربوط به خارجی نشین‌هاست و این یعنی تمام تلاش آن‌ها در این مدت برای باد هوا بوده‌است. قطعاً پس از اتصال اینترنت این شبکه ضد ایرانی با مزدوران استخوان‌لیس فارسی‌زبانش شروع می‌کند به نمایش تصاویر آرشیوی از آشوب با این تیترها که «تصاویر یک ماه پیش که تازه به دست ما رسیده‌است»!  به هرحال برای فعالان عرصه خبر حرص و طمع مزدوران فارسی زبان بی‌بی‌سی برای پیشتازی در مواقعی که همه دشمنان وطن در یک صف می‌شوند و شکستی تازه در هر موقعیت، اسباب تفریح شده است. منبع: جوان آنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین پهلوی امریکا انگلیس وزارت خارجه انگلیس بی بی سی فارسی بی بی سی فارسی سازمان منافقین اینترنت مغول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس

سیتی با پپ موفق به کسب 704 امتیاز در لیگ برتر شده است.

در فاصله سه هفته تا پایان فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و البته یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول قرار دارد. سرنوشت قهرمانی در دست سیتیزن ها است؛ آنها با کسب پیروزی در 4 بازی باقیمانده خود می توانند برای چهارمین فصل پیاپی فاتح لیگ برتر شوند. پپ گواردیولا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی است. او در هشتمین فصل حضور خود در منچسترسیتی می تواند برای ششمین بار فاتح لیگ برتر شود. از سال 2016 و زمان ورود پپ به لیگ برتر، جدول این رقابت ها به شرح تصویر زیر است. در این جدول، فاصله معنادار سیتی تحت هدایت گواردیولا با رقبا کاملاً مشهود است.

جدول لیگ برتر از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی (فصل 2016/17 به بعد)

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟