Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاوید با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره هنری ققنوس در استان گلستان برگزار می شود، گفت: فراخوان این جشنواره از مهر آغاز شده و تا ۳۰ دی مهلت برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «هوشنگ جاوید» امروز (شنبه 2 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: سرفصل های مختلفی از جمله ادبیات، هنرگرافیک و تجسمی، نویسندگی و مقاله، فیلم و تئاتر در جشنواره هنری ققنوس در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جشنواره  هنری ققنوس در استان گلستان ادامه داد: کشف استعدادهای هنری دانشجویان از هدف برگزاری این جشنواره است و به دنبال ترویج روحیه انقلابی دانشجویان معتقد به آرمان های انقلاب هستیم.

 

جاوید با بیان اینکه برای نخستین بار است که در پنجمین دوره جشنواره ققنوس، استان گلستان در فضای این جشنواره حضور دارد، متذکر شد: این استان از استعدادهای فراوانی برخوردار است و امیدواریم بتواند خوش بدرخشد و بتوانیم آثار ارزنده ای از این جشنواره به مسابقات کشوری ققنوس ارسال کنیم.

 

وی متذکر شد: تا 30 دی مهلت ارسال آثار وجود دارد و بازبینی اولیه هفته نخست بهمن و داوری در بهمن ماه برگزار خواهد شد و اختتامیه به شکل استانی در اسفند برگزار خواهد شد.

 

دبیر جشنواره  هنری ققنوس در استان گلستان تاکید کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در جشنواره ققنوس می افتد این است که این جشنواره با پیشنهاد دبیرخانه علمی جشنواره به شکلی در آمده و کسانی که به مقام برتر می رسند و به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

 

جاوید به حمایت از برگزیدگان جشنواره ققنوس اشاره کرد و گفت: دانشجویی که در سه مرحله موفقیتی بدست بیاورد می تواند از یک سری حمایت هایی برخوردار باشد مثل زمینه های شغلی و حتی آرم هایی که برای جشنواره ققنوس در نظر گرفته شده از کار دانشجویانی است که در این جشنواره ها خوش درخشیدند.

 

وی به بخش های مختلف جشنواره ققنوس اشاره کرد و گفت: این جشنواره در هفت بخش و 14 رشته ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده است.

 

دبیر جشنواره هنری ققنوس در استان گلستان خاطرنشان کرد: موضوعات در این دوره از جشنواره به شکل عمومی و آزاد است و هر بخش به موضوعات مانند ادبیات شعر کلاسیک، شهر نو، داستان کوتاه و داستان بلند، هنرهای تجسمی پوستر، عکس، کاریکاتور، خوشنویسی و نقاشی، ادبیات نمایشی (فیلم نامه و نمایش نامه)، فیلم کوتاه انیمیشن، تئاتر (صحنه ای و خیابانی)، استندآپ کمدی، موسیقی (سنتی، مقامی، تلفیقی)، مداحی(مراثی و مولودی خوانی)، پژوهش های هنری در نظر گرفته شده است.

 

جاوید متذکر شد: به استثنای بخش خوشنویسی، آثار در همه بخش ها باید به روی لوح فشرده دریافت و به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه هفته بسیج راهپیمایی مساجد اردبیل خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه افزایش قیمت بنزین جشنواره ققنوس جشنواره دانشجویی هوشنگ جاوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود