Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@23:48:39 GMT

حضور مردان سایه در شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۹۱۴۰

حضور مردان سایه در شبکه چهار

سریال خارجی «مردان سایه» محصول ۲۰۱۱ فرانسه از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال 18 قسمتی«مردان سایه» به موضوع فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه می‌پردازد؛ چگونگی کسب قدرت سیاسی در فرانسه و فسادی که در این مسیر گریبان افراد را می‎گیرد، محور اصلی این سریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناتالی بای، برونو ولکویچ، فیلیپ منیان، گرگوری فیتوسی، والرکی کارسنتی، ایو پینیو، فیلیپ اریسون، عبدالحفید متالسی و کریستیان میله از جمله بازیگران این سریال هستند و دان فرانک، فردریک تلیه، شارلین دلپین و امانوئل دوسه تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشته اند. دان فرانک و رژی لوفبر نویسندگان و فردریک تلیه کارگردان «مردان سایه» هستند.


در خلاصه داستان این سریال آمده است: رئیس جمهور فرانسه به همراه یکی از وزرا برای رسیدگی به علت اعتصاب کارگران یک کارخانه به آنجا می‎رود که به‎دست یک تروریست انتحاری مجروح و در بیمارستان بستری می‌شود. کاپیتا که قبلا در گروه انتخاباتی رئیس جمهور پی‌یر بوده و دوست نزدیک او محسوب می‎شود بلافاصله از آمریکا به فرانسه بازمی‎گردد و متوجه می‌شود که نخست‎وزیر در این ترور دست داشته اما مسئولیت را به دروغ، متوجه القاعده می‎کند. بعد از مرگ رئیس جمهور، نخست وزیر بلافاصله کاندید ریاست جمهوری می‎شود و کاپیتا که می‎داند او بسیار سیاستمدار نادرست و پلیدیست تصمیم می‌گیرد در فرانسه بماند و به رقیب نخست وزیر کمک کند تا در انتخابات پیروز شود ....


هم اکنون سریال «روشن‎تر از خاموشی» به کارگردانی حسن فتحی از شبکه چهار سیما در حال پخش است، که آخرین قسمت از این مجموعه 5 آذر، ساعت 12 بامداد روی آنتن می‎رود. و از چهارشنبه 6 آذر، هرشب سریال «مردان سایه» از قاب شبکه دانایی و خردورزی پخش و روز بعد ساعت 18 بازپخش می‌شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی هفته بسیج نماز جمعه مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد محکومیت آشوبگران کتاب مردان سایه شبکه چهار رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری تسنیم با خبرنگاران به گفت‌وگو پیرامون آخرین اخبار انتخاباتی نشست.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور 24 مرداد 1402 طی حکمی شاهچراغی استاندار سابق قم را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه