Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:21:43 GMT

سوپر واکنش‌های زیبای مانوئل نویر + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۹۱۴۷

سوپر واکنش‌های زیبای مانوئل نویر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک ورزش فوتبال در میان مردم جهان جزو محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی است به طوری که گاهی مشاهده می‌شود بعضی اوقات برای یک مسابقه فوتبال صدها میلیون بیننده وجود دارد؛ بسیاری از جذابیت‌های مستطیل سبز در محوطه جریمه رخ می‌دهد که همین موضوع نشان از نقش مهم دروازه‌بان در فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سوپرواکنش‌های زیبای بوفون + فیلم

یکی از دروازه‌بانان محبوب دنیای فوتبال مانوئل نویر نام دارد که مدتی است سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان است. در ادامه ویدئویی از زیباترین واکنش‌های مانوئل نویر را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دروازه بان فوتبال تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. آتالانتا در فینالی که تقریبا سه هفته دیگر در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود، به مصاف یوونتوس خواهد رفت. جانلوکا اسکاماکا مهاجم آماده آتالانتا و مانوئل لوکاتلی هافبک یوونتوس، دو غایب بزرگ بازی فینال هستند.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا به دلیل محرومیت نمی توانند تیم های خود را در دیدار فینال همراهی کنند. طبق قانون کوپا ایتالیا، هر بازیکن با دریافت دو کارت زرد، از بازی بعدی محروم می شود. گفتنی است آتالانتا برای سومین بار طی سالیان اخیر تحت هدایت گاسپرینی به فینال این رقابت ها می رسد. آنها در فصل 2018/19 مغلوب لاتزیو شدند و در فصل 2020/21 مقابل همین یوونتوس در فینال شکست خوردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان