Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:41:18 GMT

تجلیل از قدیمی ترین پزشک سمنان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۹۳۲۹

تجلیل از قدیمی ترین پزشک سمنان

آیین تجلیل از 60 سال خدمات ارزنده، صادقانه و گرانقدر دکتر سید ضیاء الدین شریعت پناهی در عرصه پزشکی در سالن شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: آیین شونشینی همراه با تجلیل از قدیمی ترین پزشک سمنان با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، معاونت خدمات شهری شهرداری سمنان، جمعی از مسئولین شهری و دوستداران ایشان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجریان توانمند سمنانی توران ضمیری و محمدرضا طاهریان با گویش سمنانی این برنامه را اجراء کردند، اظهار داشت: در این آیین برنامه‌های متنوع و شادی شامل اجرای موسیقی گروه صبا اجراء شد، همچنین بازیگران سمنانی با بازیگری زیبای خود به زبان سمنانی نمایش اجراء کردند و روحیه نشاط و شادابی را به شهروندان تزریق کردند.

بابایی با اشاره به اینکه در این آیین از پیشکسوت عرصه پزشکی و درمانی شهر سمنان دکتر سید ضیاءالدین شریعت پناهی با حضور جمعی از مسئولان شهری تقدیر به عمل آمد، تصریح کرد: در پایان، برای تقدیر از زحمات 60 ساله دکتر سید ضیاءالدین شریعت پناهی ، هدایایی به رسم یابود از سوی فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان،دانشگاه علوم پزشکی سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، امور اجتماعی استانداری، شوراء و دهیاری بیابانک صدا و سیمای مرکز استان سمنان و باغ موزه امیر به وی تقدیم شد.

عباس بابایی بیان کرد: هدف از تجلیل پیشکوستان فرهنگ و هنر اشاعه فرهنگ سپاسگذاری از هنرمندان و گرامیداشت کسانی است که در مسیر فرهنگ کهنسال این دیار گام بر می دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پایان با اعلام به اینکه سومین شو نشینی جمعه هشتم آذر ماه در سالن شهید مطهری برگزار می شود، اظهار داشت: در سومین شوء نشینی از فتحعلی قدس پیشکسوت ورزشی "داور رشته های والیبال، فوتبال، بسکتبال و کشتی" تجلیل خواهد شد.

عباس بابایی یادآور شد: این آیین به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت معاونت پروشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان و موسسه فرهنگی هنری سمن پویان اجراء شد.

شایان ذکر است: دکتر سید ضیاء الدین شریعت پناهی متولد سال 1310 در سمنان و جزء اولین سمنانی هایی است که پس از طی تحصیلات دانشگاهی، به طبابت در زادگاه خود مشغول شد.

 

بیشتر بخوانید: کار در مدارس استثنایی شامل سختی کار می شود ‌تقاضای چندین ساله اهالی امرآباد توسط شهردار ورامین محقق و اجرا شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان اعضای شورای اسلامی شهر پزشک شهرداری موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که صبح پنج شنبه به مناسبت نکوداشت سالروز گرامیداشت مقام شامخ معلم در در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد از تالیفات ۲ تن از نویسندگان و فرهیختگان شهر تجلیل و آثار رونمایی شد

علاوه بر حضور جمعی از فرهنگیان، معلمین شهر و مدیران مدارس، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، بخشدار سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد، امام جمعه وحدتیه، شهردار، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری و.... حضور داشتند.

آئین تجلیل و تقدیر از مقام شامخ فرهنگی متعهد دکتر حاج سید عادل موسوی و رونمایی از تألیف و کتاب ارزنده ایشان به نام مخاطبین قرآن. آئین تجلیل و قدردانی از مقام ارزنده معلم و فرهنگی استاد محمد ابراهیم فروزان و رونمایی از تالیفات و کتاب‌های ارزشمند وی «گامی در وادی معرفت و خانواده روانشاد کاقلی».

در پایان این مراسم فرهنگی و پس از ایراد سخنان مسئولان، نویسندگان و حاضران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به این نویسندگان از آنان تقدیر و سپاسگزاری شد.

کد خبر 6094917

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا