Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@04:56:31 GMT

محمد قهرمان شاعری در آینه رادیو فرهنگ

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۹۴۴۷

محمد قهرمان شاعری در آینه رادیو فرهنگ

برنامه «شاعر در آینه» شنبه دوم آذر آثار و اشعار محمد قهرمان، شاعر و استاد برجسته ادبیات فارسی را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «شاعر در آینه» برنامه‌ای است از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ که با موضوع شعر و بررسی آثار شاعران معاصر تقدیم علاقه‌مندان شعر و ادب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه امشب اشعار محمد قهرمان، شاعر غزل‌سرای سبک هندی را بررسی می‌کند.

 

«تصحیح دیوان صائب تبریزی»، «تصحیح دیوان صیدی تهرانی»، «تصحیح مجموعه آثار ابوطالب کلیم همدانی»، «صیادان معنی»، «به یاد عزیز گذشته»، «حاصل عمر»، «تجلی امام علی(ع) در شعر طغرای مشهدی»، «فریادهای تربتی»، «دیوان اشعار»، «دم دربند عشق»، «روی جاده ابریشم شعر» و «به خط روشن عشق» از جمله آثار استاد محمد قهرمان است.

 

برنامه «شاعر در آینه» به سردبیری و تهیه‌کنندگی مرتضی صداقت‌گو، گویندگی سکینه ارجمندی و نویسندگی ضیاءالدین خالقی ساعت 21 روی آنتن می‌رود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج راهپیمایی نماز جمعه اردبیل سهمیه بندی بنزین کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد محکومیت آشوبگران کتاب محمد قهرمان رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است