Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: سفر یک روزه فرهادی زاده معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از سفر فرهادی زاده معاون توسعه ورزش بانوان وزارت وزارت ورزش به خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: این سفر یک روزه با هدف حضور کلنگزنی سالن ورزشی در شهرستان نهبندان و سربیشه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور در جلسه نواب رئیس بانوان هیات ورزشی استان یکی دیگر از برنامه های وی است.

بیشتر بخوانید: سومین معاون وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی سفر خواهد کرد / شکوه پیوند عزم ملی برای توسعه ورزش و جوانان خراسان جنوبی است عزیزی، با مشاور وزیر و مدیرکل برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان معاون ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند