Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دلبری روز شنبه در بازدید از این مرکز در اردکان افزود: این مرکز شامل بخش‌های بانک سلولی، آزمایشگاه‌ها و بخش‌های سنجش و پایش سالمندان است که اطلاعات بدست آمده در جهت شناسایی مشکلات جسمی، روانی و اجتماعی دوران سالمندی، مورد توجه پژوهشگران و سیاستگذاران این حوزه خواهد بود.

وی در ادامه این مرکز را از بهترین مراکز کشور برشمرد و اضافه کرد: تا کنون در هیچ کجای ایران، در چنین وسعت و امکاناتی، طرح کوهورت سالمندی اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار امیدواری کرد که این مرکز بتواند در آینده، مرجع علمی و درمانی در این منطقه باشد و درآمد زایی و اشتغال زایی پایداری در این حوزه ایجاد کند.

علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد نیزدر این بازدید اظهار کرد: مواردی که از سال‌های قبل به این مرکز اختصاص داشته و تاکنون در اختیار مدیر این مجموعه قرار نگرفته، طی سال‌های آینده به درآمدهای این مرکز داده خواهد شد.
 
  بهروز شهابی زاد، فرماندار اردکان، با بیان اهمیّت تحقیق و پژوهش و اثر کار کارشناسی شده در پروژه‌های اجرایی، تاکید ویژه کرد که مرکز به زودی راه اندازی گردد تا با حضور سالمندان و آغاز روند طرح، مشکلات و تغییرات لازم در ادامه کار انجام گردد.

وی، فرمانداری را متعهد به کمک‌های لازم در اطلاع رسانی در سطح شهرستان و ادارات نموده و پیگیری‌های بودجه شهرستان در این راستا را بر عهده گرفتند.
حمیدرضا پایدارفر، مدیر اداره بهزیستی شهرستان اردکان، تلاش‌های انجام گرفته را توسط تمام اعضای مرکز را حرکتی خداپسندانه و باقیات الصالحات برشمرد و تاکید کرد که ایجاد مرکزی با این وسعت و امکانات، با کمترین درآمد مالی و برای اولین بار در استان، خود نشان دهنده اهمیت این مرکز می‌باشد.  
     در انتهای این دیدار، هفته اول آذر ماه سال ۱۳۹۸، به عنوان آغاز آزمایشی طرح انتخاب شد و قرار است اطلاع رسانی‌های این طرح، در سطح شهرستان و در اختیار گروه‌های هدف قرار گیرد.

     در طی بازدید مدیر کل بهزیستی استان یزد،  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌ها و اقدامات انجام گرفته، تاکید کرد که باید این مرکز به زودی بهره برداری گردد و این سازمان نهایت همکاری خود را در راستای تأمین هزینه‌های جاری و معوقه به این مرکز خواهد نمود.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها سالمندی اردکان یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالمندی اردکان یزد سالمندی اردکان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان با اشاره به تداوم تغییرات خروجی سدها گفت: مردم از اسکان و نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

مهدی عظیمی‌فر در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به ادامه بارشها در بخشهای بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلابهای وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریانهای بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستانهای اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

به گزارش ایرنا، بارندگی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان