Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:30:04 GMT

یادواره ۴۰ شهید زن در ملایر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۰۲۲۴

یادواره ۴۰ شهید زن در ملایر برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز شنبه در این آئین در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر افزود: در ایام هفته بسیج ۱۰ یادواره شهدا پیش‌بینی شده که یادواره شهدای زن از جمله این یادواره‌ها است.

سرهنگ سیدجواد حسینی یادواره شهدای روحانی و طلبه، شهدای اصناف، شهدای روستای قلعه باباخان، شهدای اسلامشهر آق گل، یادواره شهدای روستای دهنوعلی آباد و ازناو را از جمله یادواره‌های شهدا در هفته بسیج برشمرد و هدف از برگزاری این یادواره‌ها را تجلیل از مقام شامخ شهدای این شهرستان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اهداف برشمرد و بیان کرد: در این یادواره از مقام والای شهدای زن تجلیل شد و این شهدا می‌توانند الگوی خوبی برای زنان جامعه ما باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: نقش زنان مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدیدی از زن را تاریخ ساز کرد که در صحنه‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ظهور و بروز کردند.

سرهنگ حسینی افزود: شهدای زن در راه دفاع از اسلام و میهن اسلامی در کنار دیگر رزمندگان از جان خود مایه گذاشتند و قدم در میدان عمل گذاشته و تماشاچی نبودند.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی زنانی ظهور کردند که تاریخ ساز شدند و شهد شیرین شهادت را چشیدند و امروز الگویی نمونه برای دیگر زنان و دختران جامعه هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر نیز حضور زنان بسیجی را در عرصه‌های مختلف انقلاب بی‌نظیر دانست و گفت: زنان ما الگوی خود را بزرگ بانوی اسلام فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) قرار داده‌اند.

مژگان کمالی با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای زن در ملایر بیان کرد: مادران و دختران ما با الگوگیری از شهدای زن باید فرزندانی را تربیت کنند که روحیه ایثار و شهادت را در خود پرورش دهند.

وی تاکید کرد: بانوان ایرانی برای تداوم این روحیه ایثار و شهادت و مقاومت تلاش کنند و برای ترویج این روحیه و تفکر بسیجی بکوشند.

کمالی با اشاره به حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدای زن و دانش‌آموزان بسیجی این یادواره اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با هنرنمایی خود ۲ نماهنگ زیبا و تاثیرگذار «پلاک» و «ایران» را اجرا کردند و نشان دادند که تا همواره پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

در این یادواره نماد ایثار به همسر شهید «اصغر مَزاگردی» اهدا شد.

شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان ایرنا شهدا سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان ایرنا شهدا سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان ایرنا شهدا سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد