Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی عدل در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس با بیان اینکه ریالی از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به خزانه دولت واریز نمی‌شود و همه درآمد حاصل از این طرح خرج طرح یارانه حمایت معیشتی دولت به مردم خواهد شد، گفت: تاکنون این کمک معیشتی برای ۳۹ میلیون جمعیت ایران واریز شده است و ساعت ۲۴ امشب این رقم به سقف ۶۰ میلیون نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حوادث پیش آمده بعد از اعلام نرخ جدید بنزین، بیان کرد: حداکثر تلاش دولت بر این بود که با اعلام گران شدن نرخ بنزین تنش‌ها به حداقل برسد و صدا و سیما متولی اطلاع‌رسانی این موضوع بود.

عدل با بیان اینکه استان فارس استان بزرگ و مهمی است و نیازمند توجه بیشتر به ویژه در بخش زیربنایی و تولیدی است، عنوان کرد: فارس در سال‌های اخیر از نظر ساخت بیمارستان دولتی نسبت به استان‌های دیگر عقب مانده است و با توجه به در خواست نماینده شیراز برای کمک به احداث بیمارستان میانرود شیراز، حتما این موضوع را بررسی می‌کنیم.

معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: ساخت راه‌ها، بزرگراه‌ها، سد‌ها و آبرسانی از دیگر تقاضا‌های مسئولان استان فارس است که باید پیگیری شود.

در این مراسم و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در استان فارس، حسن نوروزی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس معرفی واز زحمات چندین ساله ساسان تاج گردون تقدیر شد.

انتهای پیام/

تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنزین برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه