Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@02:56:17 GMT

واکنش شبنم مقدمی به قطع یک هفته‌ای اینترنت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۱۲۰۹

واکنش شبنم مقدمی به قطع یک هفته‌ای اینترنت

در هفته گذشته و در پی اعتراضات ناشی از افزایش قیمت بنزین، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در سراسر کشور قطع شده بود و این اتفاق علاوه بر لغو مراسم‌های فرهنگی مختلف، باعث کاهش میزان مخاطبان سینما و بیشتر از آن تئاتر شد. نمایش‌هایی که بیشتر در بستر اینستاگرام تبلیغ می‌شدند و برای دیده شدن تلاش می‌کردند در هفته گذشته یا زودتر از موعد تعطیل شدند یا با سالن‌هایی خالی روی صحنه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم مقدمی که این روز‌ها به جمع تهیه‌کننده‌های تئاتر پیوسته و نمایشی با بازی سوگل خلیق، مصطفی پروین، میثاق زارع و مجتبی پیرزاده روی صحنه برده است، پس از اتصال دوباره به شبکه‌های اجتماعی در استوری صفحه شخصی‌اش از نمایش‌هایی که در این روز‌ها روی صحنه بودند و نوشت. او با انتشار یک متن ضمن حمایت از نمایش «سوختن» و نمایش‌های دیگر روی صحنه نوشت: این روز‌ها تا می‌توانیم از صاحبان مشاغل خانگی که درآمدشان از همین فضای مجازی است حمایت کنیم تا جان دوباره بگیرند.

این استوری‌ها البته به نظر می‌رسد با واکنش انتقادی مخاطبان صفحه این بازیگر مطرح روبه‌رو شده است. به همین دلیل شبنم مقدمی در استوری بعدی این موضوع را توضیح داده که تبلیغ نمایش‌های روی صحنه الزاما دلیل حال خوش اهالی فرهنگ نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قطع اینترنت شبنم مقدمی تجمع بنزینی مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند