Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@04:28:32 GMT

سرمربی سابق برزیل و رئال به سرطان مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۱۴۰۱

سرمربی سابق برزیل و رئال به سرطان مبتلا شد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید مبتلا به بیماری سرطان شد.

به گزارش «جنوب نیوز»؛ واندرلی لوگزامبورگو با مشکل تازه‌ای مواجه شده است. چهره نام‌آشنای برزیل که همکاری با تیم‌های بیشماری را در کارنامه  مربیگری‌اش ثبت کرده، با چالش بیماری مهلک سرطان مواجه شده است.

براساس اعلام اوگلبو، وی که تیم واسکودوگامار هدایت می‌کند،‌ در هفته جاری پس از مراجعه مکرر به پزشک متوجه شد دچار سرطان پوست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی 67 ساله به همین خاطر سه مرحله آزمایش پزشکی را پشت سرگذاشت تا این که متوجه شد بخشی از سطح پوستش،‌ دچار مشکل حاد شده است.

طبق نوشته گلوب‌اسپورت، وی هم اکنون مجبور است تحت درمان سریع قرار گیرد. به همین دلیل تا مدتی قادر به حضور در تمرینات تیم باشگاهی نخواهد بود و به جای آن باید در بیمارستان مراحل درمان را پشت سرگذارد.

لوگزامبورگو که در جوانی برای تیم‌های فلامنگو، اینترناسیونال و بوتافوگو بازی کرد، از سال 1983 تاکنون 34 ایستگاه مربیگری را تجربه کرده است. وی در سال‌های 1998 تا 2000 سرمربی تیم ملی برزیل بود. در سال‌های 2005 تا 2006 نیز تیم رئال مادرید را هدایت کرد.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان