Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:10:05 GMT

عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۱۶۹۴

عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم

«محمدجواد آذری جهرمی» در این ویدیو، اظهار کرد: قطع شبکه بین‌المللی اینترنت مشکلات بسیاری را در زندگی مردم ایجاد کرد و از مشکلات عدیده ایجاد شده در یک هفته اخیر به واسطه تماس‌های فراوان مطلع هستم.

به گفته وی،‌ خانواده‌های خارج از کشور از حال عزیزانشان در ایران باخبر نشدند و دانشجویان و اساتید که در این مدت از دسترسی به منابع علمی بین‌المللی محروم بودند و برخی شرکت‌های صادراتی و وارداتی نیز دچار خسارت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسوولیت خطیر حفظ امنیت و آرامش کشور با مراجع عالی امنیتی است و تصمیم محدودیت اینترنت به دلیل حفظ آرامش جامعه اخذ و به اپراتورها ابلاغ شد، به عنوان وزیر ارتباطات، دغدغه حفظ دسترسی آحاد مردم و تامین نیاز کارهای مبتنی بر کسب کار اینترنتی را داشتم و معتقدم زندگی بدون فضای مجازی و شبکه جهانی قابل تصور نیست.

آذری جهرمی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: برای گردش آزاد اطلاعات و جلوگیری از اختلال در فعالیت خبرنگاران برای جمع زیادی از آنان دسترسی به اینترنت ایجاد شد، همچنین اغلب دفاتر خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها را به اینترنت متصل کردیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در مرحله بعد، برای آنکه کسب و کارها و احتیاجات اولیه مردم مختل نشود اقداماتی صورت گرفت تا بانک‌ها طبق روال معمول به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: تاکسی‌های اینترنتی که ۲.۳ میلیون راننده و ۱۰ میلیون متقاضی دارند، فروشگاه های اینترنتی و یا سرویس فروش بلیت مسافرتی از جمله مواردی هستند که اگر در آنها اختلال ایجاد می‌شد زندگی مردم نیز دچار مشکل می شد؛ این کار بزرگی بود و وزارت ارتباطات در زیرساخت تلاش های بسیاری انجام داد و هدف از زیرساخت شبکه ملی اطلاعات، حفاظت از منافع مردم در این شرایط بود نه قطع ادامه ارتباط با شبکه جهانی.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این ارتباط ویدویی گفت: پیگیری های زیادی داشتیم تا با رفع محدودیت، اینترنت را به زندگی مردم برگردانیم؛ شخصا از ساعت اول محدودیت، پیگیری ها را انجام دادم و از پنجشنبه گذشته شرکت ها، دانشگاه ها،ادارات و دفاتر خدمات عمومی به اینترنت متصل شدند، امروز اینترنت ثابت خانگی برقرار شد و این پیگیری‌ها در تعامل مستمر با مراجع امنیتی ادامه دارد.

آذری جهرمی گفت: برخی خسارات جبران ناپذیر است به نوبه خود تلاش می‌کنیم آن را جبران کنیم. از اپراتورهای تلفن همراه خواستیم زمان بسته‌های اینترنتی را به میزان قطع ارتباط تمدید کنند؛ همچنین بسته یک گیگ اینترنت هدیه نیز به همه مشترکان اعطا می شود و مردم می‌توانند با شمارگیری #۹۸* این بسته اینترنتی را فعال کنند.  

وی یادآور شد: به نوبه خود بابت همه مشکلات به وجود آمده در زمان قطع اینترنت برای مردم به عنوان عضوی از دولت و حاکمیت عذرخواهی کرده و لحظه‌ای از انجام وظایف خود فروگذاری نمی‌کنیم.

برچسب‌ها اینترنت اعتراضات محمدجواد آذری جهرمی پروندهٔ خبری ناآرامی و اعتراض‌ها به تغییر قیمت بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت اعتراضات محمدجواد آذری جهرمی اینترنت اعتراضات محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت