Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@09:24:14 GMT

بنتکه در کریستال پالاس می‌ماند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۲۲۰۷

بنتکه در کریستال پالاس می‌ماند

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال کریستال پالاس از این تیم جدا نمی‌شود. تاریخ انتشار: 04:30 - 03 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۲۵۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روی هاجسون، سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس اعلام کرد برخلاف شایعات مطرح شده، آنها قصد فروش کریستین بنتکه را ندارند.

این در شرایطی است که این بازیکن عملکرد بسیار ضعیفی در این فصل داشته و از سوی هواداران این تیم به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه و سرمربی تیم تصمیم دارند یک فرصت دیگر به او بدهند تا توانایی‌هایش را اثبات کند. در صورتی که او این بار موفق به جلب رضایت باشگاه و کادرفنی تیم نشود، باید کریستال پالاس را ترک کند.

بیشتر بخوانید: رد ۶ پیشنهاد توسط کونتی برای ماندن در میلان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریستال پالاس لیگ برتر کریستال پالاس لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی آبی پوشان گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای دکتر علی عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

او ادامه داد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق‌هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال بیان کرد: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند، چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلا‌هایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

منبع: ورزش سه 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم