Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان ایرانشهر از  کشف بیش از ۱۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ایرانشهر خبر داد و گفت: در این عملیات دو متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. تاریخ انتشار: 06:13 - 03 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۲۰۵

گل محمدی  دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از  کشف بیش از ۱۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ایرانشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی درگیری مسلحانه مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با سوداگران مرگ ۱۴۲کیلوگرم تریاک از آنها به همراه یکدستگاه خودروی سواری کشف شد.

گل محمدی افزود:  در این عملیات دونفر متهم و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه آن نیز کشف و ضبط و متهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: کشف بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گل محمدی مواد مخدر سوداگران مرگ بازداشت موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون