Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: بنابر نقشه های هواشناسی، از صبح امروز در استان های گیلان، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال شرق استان تهران بارش باران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، امروز در برخی ایستگاه های ماسوله، خراسان شمالی، بجنورد و شهرهای اطراف بارش برف گزارش شده است.

ضیاییان درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آتی بیان کرد: روز یکشنبه در بخش هایی از استان گیلان بارش ادامه خواهد داشت، ضمن آنکه احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات استان تهران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در برخی استان ها/بارش باران در تهران روبه پایان است

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روزهای دوشنبه  و سه شنبه بارشی در سطح کشور نداریم، افزود: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، شاهد بارش باران در استان های آذربایجان غربی، بخشی از آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه خواهیم بود و برای ایام پایانی هفته در روزهای آتی می توان اظهار نظر بهتری داشت.

وی از پایداری و سکون نسبی هوا تا اواسط هفته خبر داد و گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا برای استان تهران و شهرهای پرجمعیت همچون کرمان و اصفهان انتظار داریم که غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزوده شود.

ضیاییان با اشاره به اینکه افزایش آلاینده های جوی تا روز چهارشنبه در کشور ادامه دارد، بیان کرد: براین اساس هرچه به روزهای پایانی نزدیک می شویم، آلاینده های جوی بیشتر می شود.

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران تصریح کرد: بنابر نقشه های هواشناسی، دمای هوا برای تهران در روزهای آتی تغییر محسوسی ندارد و تنها از روز چهارشنبه قدری دما برای تهران افزایش می یابد.

انتهای پیام/

افزایش آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت تا اواخر هفته ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمای تهران هوای تهران وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات هواشناسی، امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش‌یینی می‌شود.

همچنین برای فردا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

وضعیت جوی هوای تهران

وضعیت جوی هوای پایتخت، آسمان تهران امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6092676 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی