Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ریگورتو مارخون یانیس» در حاشیه رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چند دوره است که ایران جام جهانی شمشیربازی رده‌های سنی جوانان را در اسلحه سابر میزبانی می‌کند. برنامه این تورنمنت به بهترین شکل انجام شده و کارها بر روال برنامه پیش می‌رود. همه قوانین رعایت می‌شود. این شیوه از برگزاری به کیفیت کشورهای شرکت کننده کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر بین‌المللی مسابقات ادامه داد:‌ خوشحالم در چنین کشوری هستم و به عنوان ناظر فعالیت می‌کنم. به مسوولان شمشیربازی ایران تبریک می‌گویم که کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

مارخون یانیس در زمینه ذهنیت خود از شمشیربازی ایران گفت: شمشیربازی در کشور شما (ایران) رشد قابل توجهی دارد و در اسلحه سابر ورزشکاران قوی دارید. امیدوارم جوانان ایران نیز در این مسابقه‌ها به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنند.

او با ابراز رضایت از شرایط  میزبانی تصریح کرد: شرایط عالی است و من بهترین شرایط میزبانی را در ایران تجربه کردم. باید بگویم امکانات در بهترین حالت ممکن است.

جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر در رده سنی جوانان با حضور شمشیربازانی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، قزاقستان، کویت، تونس، اوکراین، گرجستان، جمهوری آذربایجان، رومانی، عراق، اردن و ازبکستان برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها روزهای دوم و سوم آذرماه (شنبه و یکشنبه) در سالن شهید «کلاهدوز» مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد و قرار است «جیورجیو اسکارسا» نایب‌رییس فدراسیون جهانی شمشیربازی از نزدیک نظاره‌گر آن باشد.

برچسب‌ها فدراسیون شمشیربازی اسلحه سابر جام جهانی شمشیربازی جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شمشیربازی اسلحه سابر جام جهانی شمشیربازی جوانان فدراسیون شمشیربازی اسلحه سابر جام جهانی شمشیربازی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.   دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا؛ عیدیان راهی فینال شد نازنین فاطمه عیدیان به مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.   مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد مسابقات آبهای‌آرام قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.   انتخابی جام جهانی ووشو؛ کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۱۰ مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان آوردند.   پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس؛ خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری باشگاه استقلال گفت: انشاالله با درایت مالک جدید، باشگاه استقلال به سمت قهرمانی سوم در آسیا پیش خواهد رفت.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود ایران، تاجیکستان و تایلندبه جام جهانی در دور یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ایران تاجیکستان و تایلند به نیمه نهایی و جام جهانی راه یافتند.   تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست مرضیه پرورش‌نیا در پایان مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ بانوان در قطر، رکورد ایران را در این ماده ارتقا داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد موریس موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد.  

دیگر خبرها

  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک