Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:10:29 GMT

برگزاری جشنواره ملی شعر «در امتداد فجر» در یزد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۲۹۰۴

برگزاری جشنواره ملی شعر «در امتداد فجر» در یزد

ایسنا/یزد جشنواره ملی شعر «در امتداد فجر» با حضور شاعران کشوری و استانی به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

سازمان بسیج هنرمندان کشور در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین و در گام دوم انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره ملی شعر «در امتداد فجر« به میزبانی استان یزد کرده است.

این جشنواره در موضوعات «بسیج شجره طیبه انقلاب»، «خودباوری خودکفایی و امید به آینده»، «خودسازی، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی»، «عزت و اقتدار ملی»، «جوانان و محور پیشرفت»، «فرجام برجام»، « ولایت، عاشورا، طلیعه ظهور عدالت علوی و مبارزه با افساد»، «هجو استکبار»، «راهیان نور، راویان عشق»، «اخلاق، معنویت»، «راهبرد مقاومت وحدت امت اسلامی» و «نگاه انقلابی، عمل جهادی، سبک زندگی ایرانی اسلامی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد آثار ارسالی به این جشنواره پنج هزار و 100 اثر از هنرمندان سراسر کشور بوده که چهار هزار و 500 اثر آن در بخش عمومی و 600 اثر در بخش ویژه هستند. البته پس از ارزیابی داوران جشنواره، در نهایت 32 اثر به‌ عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب و در مراسم اختتامیه که عصر امروز یکشنبه سوم آذرماه برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.

آیین اختتامیه این جشنواره از ساعت 18 امروز با حضور شاعران کشوری و استانی در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم با هدف تکریم خانواده بزرگ همکاران شهرداری قم و استعدادیابی فرزندان کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

مجید محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری با خانواده‌ای به بزرگی بیش از ۶۰۰۰ نفر کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، پشتیبانی و حمایت از خانواده این عزیزان به‌خصوص قشر کارگران مدیریت شهری، در رشد و ارتقای بنیان‌های خانواده و ارتقا کیفی فرهنگی و آموزشی فرزندان این عزیزان است.

وی افزود: در راستای پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در شهرداری قم، شناسایی و ایجاد زمینه‌های لازم برای پرورش استعدادهای فرزندان کارکنان شهرداری قم اعم از کارگران رسمی و قراردادی و همکاران عزیز در حوزه‌های پاکبان و باغبان، کارمندان و سایر پرسنل مدیریت شهری، شهرداری قم بر آن شده است تا اولین جشنواره استعدادیابی این فرزندان عزیز را به عنوان جشنواره «آتیه سازان شهر» در سال ۱۴۰۳ برگزار کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این جشنواره تا پایان سال و در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی ورزشی و علمی در قالب مسابقات متنوع برگزار خواهد شد.

رضاخانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادها و نخبه‌های فرزندان عزیز و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و پرورش و کمک به ایجاد آینده بهتر برای این قشر آینده‌ساز است که نخستین دوره از آن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: بستر نرم‌افزاری این رویداد برای جمع‌آوری اطلاعات فرزندان کارکنان در حال اجرا است که پس از بارگذاری آدرس سامانه اعلام خواهد شد و همکاران گرامی با ورود به سامانه اعلام شده مشخصات فرزندان و زمینه‌های مورد علاقه ایشان را اعلام می‌کنند تا متناسب با آن شهرداری قم نسبت به برگزاری رویدادهای این جشنواره اقدام کند.

کد خبر 748858

دیگر خبرها

  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس