Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@13:12:01 GMT

تجمعات محلی برای تسویه حساب سیاسی نباشد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۳۳۷۸

تجمعات محلی برای تسویه حساب سیاسی نباشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نباید تریبون تجمعات، محلی برای تسویه حساب سیاسی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از مردم اصفهان برای حضور در تجمع مردمی اعتراض به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: باید توجه داشت که نباید در این فضاها با شعارهای نسنجیده و تفرقه انگیز این تجمعات را سیاسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این گونه تجمعات ظرفیتی برای ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است و نباید افرادی از این ظرفیت استفاده کرده و این فضاها را فرصتی برای تسویه حساب سیاسی بدانند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: هیچ فردی حق ندارد به دولت که منتخب مردم و مورد تایید رهبر معظم انقلاب است توهین کند و این امر کاملا به دور از اخلاق است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بیکاری در جامعه تصریح کرد: مردم در خصوص فرایندهای استخدام بی اعتماد شده‌اند و باید این فرایند به گونه‌ای ساماندهی شود که مردم بیشتر به این فرایندها اعتماد کنند.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه ضروری است مسئولان در مقوله کارآفرینی زمینه امید و امیدواری را فراهم کنند، ادامه داد:  اشتغال نباید ازطریق ادارات و سازمان‌ها رقم بخورد، چرا که شرایط به گونه‌ای  است که فضای ایجاد اشتغال در مراکز دولتی فراهم نیست و از نظر نیروی انسانی در شرایط فربه ای به سر می برند.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی می تواند بهترین متولی برای ایجاد اشتغال باشد، گفت: همچنین درخواست داریم کسانی که استطاعت مالی دارند از تعدیل نیرو خودداری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: بخشی از طغیان‌هایی را که در جامعه شاهدیم به اشتغال بر می‌گردد و ضروری است هر چه زودتر برای این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

وی همچنین به لزوم توجه بیشتر دولت به تقویت حمل و نقل عمومی با توجه به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: همچنین شهرداری نسبت به رانندگان استیجاری که سهمیه بنزین ندارند توجه داشته باشد و راهکاری برای جبران هزینه‌ها داشته باشد.

کد خبر 397886

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اغتشاشگران شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

کد خبر 6096438 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است