Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:08:10 GMT

تداوم آلودگی هوا تا چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۳۶۱۷

تداوم آلودگی هوا تا چهارشنبه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز چهارشنبه، به علت پایداری جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداکثر دما در پایتخت ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما فردا صبح ۱ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

رفیعی ادامه داد: امروز در استان‌های گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق کشور بارش باران پراکنده و خفیف خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از آخر وقت امروز و فردا، برای بخش‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و بخش‌هایی از اصفهان و شمال خلیج فارس بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات این استان‌ها بارش‌ها به صورت برف و پراکنده خواهند بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی در سواحل دریای خزر ادامه داد: از روز دوشنبه تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

رفیعی اظهار کرد: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر روز چهارشنبه از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود. روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق، در بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور، بارش باران و برف پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه جدید برای مناطق جنوبی کشور علاوه بر بارش، رعدوبرق و وزش باید شدید موقتی نیز به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین مرکز استان‌ها گفت: سردترین مرکز استان زنجان با دمای ۶ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس با دمای ۲۷ درجه بالای صفر بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا سازمان هواشناسی بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود