Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم افسری با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه توسط بسیج سپاه عشایر فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ دوم «عیسی افسری»، امروز (یکشنبه 3 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 200 برنامه توسط بسیج سپاه عشایر فارس برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه عشایر فارس اضافه کرد: اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری برنامه های تحکیم خانواده، نشست های روشنگری، یادواره شهدا، جشنواره های فرهنگی و ورزشی و همچنین برنامه «میقات صالحین» از دیگر برنامه های این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه ما در بعد نظامی توانسته ایم آمریکا و استکبار را شکست دهیم و همه ناراحتی آنان از همین است که سعی می کنند رفتارهای شومی از خود نشان دهند، اظهارداشت: یادواره 2 هزار شهید عشایر فارس در روز 28 آذرماه برگزار می شود و آمار شهدای عشایر کشور 10 هزار نفر است.

 

سرهنگ دوم افسری با اشاره به اینکه خدمات زیادی برای عشایر انجام شده است، افزود: مرمت مسکن محرومین، توزیع لوازم التحریر رایگان در مناطق محروم، ارائه شهریه دانش آموزان، اهدای جهیزیه و تهیه برنامه های ترویجی برای دامداران و کشاورزان عشایر از جمله این خدمات است.

 

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص توجه به دبیرستان عشایری، گفت: دبیرستان عشایری از مدارس عشایری معروف است که 92 شهید به انقلاب تقدیم کرده است و تدفین شهید گمنام در دبیرستان عشایری انجام می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه مسجد راهپیمایی هفته بسیج بسیج اردبیل سهمیه بندی بنزین اغتشاشات اخیر در کشور محکومیت آشوبگران سپاه عشایر فارس هفته بسیج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه