Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: نمایشگاه آزمایشات علمی و دست سازه‌های دانش آموزی به مدت یک هفته با استقبال خوب دانش آموزان در پژوهشسرای خوارزمی شهرستان برگزار شد.

او افزود: فضای آموزشی سرگرم کننده شاد و هیجان انگیز به دور از آموزش‌های خشک کلاس درس، نقش موثری در یادگیری دانش آموزان دارد و مطالب کتب درسی را برای فراگیران قابل فهم‌تر و آسان تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی پور بیان داشت: قرار گرفتن دانش آموزان در محیط‌ هایی که علاوه بر مشاهده عینی و تجربی آنان را با آزمایش و عمل گرایی درگیر می‌کند برای آموزش بهتر لازم است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با برنامه ریزی پژوهشسرای خوارزمی و طبق زمان بندی منظم، ۲ هزار و ۱۲۰ دانش آموز از نمایشگاه آزمایشات علمی و دست سازه‌های دانش آموزی در پژوهشسرای خوارزمی بازدید کردند.

انتهای پیام/م

بازدید دانش آموزان از آزمایشگاه علمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه