Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: ۹ عرصه در سند فعالیت‌های سازمان بسیج با عنوان"سند انتظار" تعریف شده است که همگی در راستای خدمت به مردم است. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور در گردهمایی پیشکسوتان سپاه و بسیج شهرستان دامغان که با حضور جمع کثیری از بسیجیان و اقشار مختلف این شهرستان، امام جمعه، مسئولان و فرماندهان ادوار مختلف سپاه ناحیه دامغان و حوزه های مقاومت بسیج شهری برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و چهل سالگی شجره طیبه انقلاب اظهارداشت: دشمن در 40 سال اخیر همواره با انواع روش ها و ابزارها کشورما را تهدید کرده است و تفکر بسیجی همچون سدی مستحکم در برابر زیاده خواهی آنها ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه دامغان مردمی بودن را مهمترین ویژگی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمود امروز تمام مردم ایران بسیجی هستند، بی تردید هرکس که دلش برای انقلاب و کشور بتپد و دلداده خدمت به مردم باشد، بسیجی است.

مردم انقلابی دامغان اغتشاشات اخیر را محکوم کردند +‌ فیلمچهارمین مرکز نیکوکاری بسیج استان سمنان در دامغان افتتاح شدسمنان| بیش از 200 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در دامغان برگزار می‌شود

وی با یادآوری تجلی ایثار و فداکاری‌های بسیجیان از خاکریزهای دوران دفاع مقدس تا خدمت به زلزله زدگان و سیل زدگان کشورمان طی سالهای اخیر، تصریح کرد: 9 عرصه در سند فعالیت‌های سازمان بسیج با عنوان"سند انتظار" تعریف شده است که همگی در راستای خدمت به مردم است؛ این عرصه‌ها باتوجه به شرایط حال و آینده کشور تعریف و تبیین شده است.

تقی پور، کاهش مشکلات معیشتی اقشار نیازمند، توانمندسازی محرومان، سازندگی، تلاش در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، فعالیتهای علمی، پژوهشی، تربیتی و ورزشی را از جمله مهمترین اقدامات بسیج در سالهای اخیر عنوان کرد و افزود: پویایی نیروی مردمی و ولایی بسیج به این دلیل است که هرکس باهر توانایی می‌تواند در بسیج ایفای نقش کند، ما از حضور همه اقشار با توجه به توان، علایق و تخصصشان در مجموعه بسیج استقبال می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود، بیانیه مهم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب را برگ زرینی در تاریخ کشور خواند و خاطرنشان کرد: همه ملت بصیر ایران به ویژه بسیجیان مخلص باید به این بیانیه توجه ویژه‌ای داشته باشند، این بیانیه دستاوردهای 40 سال نخست عمر بابرکت نظام و انقلاب اسلامی را تبیین و تشریح و چشم انداز چهل سال دوم را روشن نمود، همه وظیفه داریم در تبیین، تعمیق و اجرای بیانیه گام دوم به عنوان قدمی مهم در مسیر تشکیل تمدن اسلامی ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/362/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است