Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن هاشمی» روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شورای شهر درخواست کرده بود شهرداری با خاطیان برف روبی هفته گذشته برخورد کند افزود: منتظر گزارش کتبی شهردار در این زمینه هستیم.  
وی افزود: شهردار گزارشی اعلام نکرده و قرار است مقصرین معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی از رسانه ها خواست تا این موضوع را از شهردار پیگیری کنند.

تعیین برنامه عملیاتی شهرداری 

وی در ادامه درباره جلسه هم اندیشی با شهردار تهران گفت: برنامه عملیاتی اولویت محور و تحقق پذیر از جمله مباحث جلسه امروز هم اندیشی بود که همه کمیسیون ها سه محور مهم را در این زمینه اعلام کردند.

هاشمی اظهارداشت:  البته هرکدام از کمیسیون ها بیش از ده ها مورد داشتند که به دلیل کمبود وقت محقق نشد.  
رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: برنامه عملیاتی اولویت محور بر اساس برنامه دو ساله پیش روی شورای شهر به صورت کلی مدنظر قرار گرفت و شهردار تهران نیز نظرات خود را مطرح کرد.  

گزارش کمیته حقیقت یاب، گزارش جالبی است 
هاشمی در خصوص کمیته ویژه حقیقت یاب حذف نام شهدا از  تابلوهای شهری گفت: جزئیات را آقای اعطا (رئیس کمیته ویژه حذف نام شهدا از تابلوهای شهری) دادند.
وی با بیان اینکه این گزارش، گزارش ویژه ای است، تاکید کرد: منتظر باشید گزارش آقای اعطا پس از باز شدن اینترنت اعلام شود.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر تهران بارش برف محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران بارش برف محسن هاشمی شورای اسلامی شهر تهران بارش برف محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!

ایتنا - این ویژگی جدید در به‌روزرسانی آینده معرفی می‌شود و در صورت تخطی از سیاست‌های خاصی در اپلیکیشن، به طور موقت از چت کردن کاربران جلوگیری می‌کند. برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ در حال فعال کردن ویژگی جدیدی برای مسدود کردن حساب‌هایی است که قوانین آن را نقض می‌کنند، که در آخرین نسخه بتا برنامه پیام‌رسانی اندروید منتشر خواهد شد.

به گزارش ایتنا، این ویژگی جدید در به‌روزرسانی آینده معرفی می‌شود و در صورت تخطی از سیاست‌های خاصی در اپلیکیشن، به طور موقت از چت کردن کاربران جلوگیری می‌کند.

پلتفرم متا معتقد است که ممنوع کردن حساب‌ها به هر دلیلی کار درستی نیست، بنابراین اعمال محدودیت‌های کوتاه‌مدت برای برخی حساب‌ها می‌تواند به افراد کمک کند تا اشتباهات خود را بفهمند و در بازه زمانی کوتاه‌تری به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنند.
  تاثیر قابلیت جدید بر کاربران
جزئیات منتشر شده از گزارش‌های جهانی در مورد این ویژگی نشان می‌دهد که این قابلیت باعث مسدود شدن موقت حساب‌های کاربری و جلوگیری از ارسال پیام توسط کاربران می‌شود.

 

با این حال، «کاربران مسدود شده» همچنان می‌توانند پیام‌ها را در چت‌ها و گروه‌های موجود دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهند تا ارتباطات مهم مختل نشوند.

 افرادی که در واتس‌اپ محدود شده‌اند، زمانی که می‌خواهند با شخص دیگری چت کنند، یک کادر پاپ آپ را مشاهده می‌کنند که به آنها اطلاع می‌دهد که حساب کاربری آنها محدود شده است. زیرا آنها پیام های هرزنامه، خودکار یا توهین‌آمیز را ارسال کردند.

بسیاری از کاربران ممکن است این ویژگی مسدود کردن واتس‌اپ را یک اقدام افراطی بدانند که باعث می‌شود اطلاعات و تاریخچه چت خود را از دست بدهند.

در عین حال، محدود کردن حساب‌ها، این کاربران را تحت قوانین نگه می‌دارد و آن‌ها را وادار می‌کند تا با پیروی از قوانین برنامه واتس‌اپ، به درستی کار کنند.
  شرایط ویژه خدمات
اگر حساب شما مسدود شده باشد، هنگام باز کردن واتس‌اپ پیام زیر را مشاهده خواهید کرد: "این حساب مجاز به استفاده از واتس‌اپ نیست."

واتس‌اپ در صورتی حساب‌ها را مسدود می‌کند که احتمال نقض شرایط خدمات این پلتفرم را بدهد. برای مثال اگر شامل هرزنامه و کلاهبرداری باشد، یا اگر امنیت سایر کاربران واتس‌اپ را در معرض خطر و تهدید قرار دهد.

 

واتس‌اپ توصیه می‌کند که بخش «استفاده قابل قبول از سرویس‌ها» را در شرایط خدماتش به دقت مرور کنید تا در مورد استفاده مناسب از برنامه و فعالیت‌هایی که شرایط خدمات آن را نقض می‌کند بیشتر بدانید.

اگر فکر می‌کنید حساب شما به اشتباه مسدود شده است، روی "درخواست بررسی" در برنامه کلیک کنید. پس از بررسی حساب شما و تصمیم گیری، یک اعلان از واتس اپ دریافت خواهید کرد.

دیگر خبرها

  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟