Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد شهید: برگزاری نشست‌های مستمر بین دانشجویان شاهد و ایثارگر و مسئولان آموزشی بنیاد می‌تواند به افزایش تعامل و کاهش مشکلات منجر شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از «ایثار»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ضمن گرامی داشت هفته بسیج، هدف آفرینش انسان را بر اساس آیات قرآن کریم و روایات طی مسیر رشد و رسیدن به کمال دانست و گفت: رسیدن به کمال با استفاده از دو بال «تزکیه و معرفت» و «علم» محقق می‌شود و پدران شما دانشجویان شاهد و ایثارگر با تکیه بر همین دو بال به بالاترین مدارج کمال و ایثارگری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران 3 میلیون و 300 هزار نفر است و اداره این جمعیت سختی‌های بسیار زیادی دارد که ممکن است کاستی‌هایی را ایجاد کند، اما همه تلاش ما در راستای رفع این کاستی‌هاست و پیشنهاد می‌کنم جلسه‌های مستمری بین دانشجویان شاهد و ایثارگر و مسئولان آموزشی بنیاد برگزار شود تا با افزایش تعامل شاهد کاهش مشکل‌ها باشیم.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 125 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند افزود: افتخار ما این است که بیش از 3 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند.
معاون رئیس جمهور گفت: شما عزیزان آینده‌سازان این کشور هستید و باید همواره در مسیر افزایش دانش، فکر و اندیشه بکوشید.
محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران نیز با بیان اینکه دانشگاه‌ها در قلب مردم جای دارند، گفت: مهم‌ترین فرزندان کشور وارد مراکز علمی و دانشگاهی می‌شوند و آینده را می‌سازند و در بین این مراکز علمی و دانشگاهی، دانشگاه تهران به‌عنوان باسابقه‌ترین و مهم‌ترین مجموعه دانشگاهی، نقش مهمی را دارد.
وی افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر فرزند افرادی هستند که با خون خود، راه و هدف خود را شهادت قرار دادند؛ این عزیزان الگو‌هایی برای جوانان کشورمان هستند و به همین دلیل وظیفه سنگین‌تری را بر عهده دارند و ما نیز در دانشگاه تهران وظیفه داریم شرایط بهتری را برای این عزیزان فراهم کنیم.
رئیس دانشگاه تهران در انتها با تشکر از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد همواره همراه و همکار بوده است و این همکاری می‌تواند منجر به شکل‌گیری کار‌های بزرگ‌تری شود.
رحمت‌الله الهیاری مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص 7340 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران پرداخت.
همچنین حجت الاسلام سعید کرمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه تهران در این مراسم حضور بیش از 7 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه تهران را افتخاری برای این دانشگاه دانست.
در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران تقدیر شد.
 
اعلام برنامه‌های مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته بسیج
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، برنامه‌های این مرکز و پایگاه‌های تابعه بنیاد را به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اعلام کرد.
سرهنگ فریبرز خزایی ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه‌های تابعه هرساله به این مناسبت برنامه‌های گوناگونی را برگزار می‌کند که در سال جاری با توجه به شعار تعیین‌شده سازمان بسیج مستضعفین با عنوان «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» تمامی برنامه‌ها با این محور برنامه‌ریزی‌شده است.
وی افزود: برگزاری نشست صمیمانه فرماندهان و اعضای شورای مرکزی بسیج بنیاد با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، یکی از برنامه‌های سالانه این مرکز در هفته بسیج است که در این مراسم علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه بسیج، از رهنمود‌های ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بهره خواهیم برد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد با اشاره به برگزاری همایش بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح ستاد مرکزی و پایگاه‌های تابعه خاطرنشان کرد: این همایش با عنوان «پیروان ولایت»، در نمازخانه ساختمان مرکزی بنیاد با دعوت از معاونان، مدیران کل و آحاد خواهران و برادران بسیجی بنیاد برگزار می‌شود که هم‌زمان این همایش در پایگاه‌های مقاومت تابعه سطح کشور نیز اجرا می‌شود و تعدادی از بسیجیان برتر بر اساس عملکرد تقدیر می‌شوند.
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های ستادی و استانی با محوریت آشنایی همکاران با مسائل روز داخلی و خارجی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی در پایگاه‌های تابعه به میزبانی پایگاه آوینی در رشته‌های دارت و تنیس روی میز، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بسیجیان ستاد مرکزی، پایگاه‌های تابعه و استان‌ها، برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده با حضور خواهران بسیجی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در تعدادی از پایگاه‌ها، عطرافشانی قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقه عکاسی و کوه‌پیمایی برای بسیجیان و خانواده‌های آن‌ها و ... از دیگر برنامه‌های مرکز مقاومت بسیج بنیاد در این هفته است.
خزایی در پایان گفت: مسابقه تیراندازی با کلت جنگی ویژه مدیران ستادی و فرماندهان بسیج پایگاه‌های تابعه در آستانه هفته بسیج برگزار شد که به‌زودی از 3 نفر از برگزیدگان تقدیر خواهد شد، همچنین برنامه نشاط و تعالی ویژه بسیجیان بنیاد و خانواده‌های آن‌ها اخیراً در فرهنگسرای بهمن به مدت دو شب با نمایش فیلم سینمایی و برنامه‌های گوناگون برگزار شد که در هر شب حدود 450 نفر از بسیجیان به همراه خانواده حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشجویان شاهد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور بیانیه‌ای اقدام شرم‌آور پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان و اساتید معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در تجمعی با سردادن شعار‌هایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند"، دانشجوی حق طلب، حمایتت می‌کنیم" و "ننگ ابدی بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان" حمایت خود را از آنان به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این تجمع گفت: در این عصر پیشرفت و تکنولوژی، مستکبرین عالم و صهیونیست‌ها به اندازه ۸ بمب اتمی، بمب و مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه ریخته و منجر به شهید، زخمی و آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندی، بی تفاوتی در مقابل ظلم ظالم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: جای افتخار است که جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای، در مقابل مستکبرین و صهیونیست‌ها قد علم کرده و الحمدلله خواری و ننگی را به آنان تحمیل نموده است.

 دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستند، در این اعتراضات شاهد برخورد بسیار خشن پلیس بوده و تعداد بالایی از دانشجویان و اساتید بازداشت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا