Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر تهران و برنامه تهران هوشمند (STP) به‌عنوان یکی از شش شهر برگزیده نهایی جایزه جهانی شهر هوشمند سال ۲۰۱۹ در بخش City Award انتخاب شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، بنابر اعلام کمیته ارزیابی جایزه جهانی شهر‌های هوشمند (WSCA) برنامه تهران هوشمند به همراه شهر‌های بریستول (انگلیس)، کوریتیبا (برزیل)، مونته‌ویدئو (اروگوئه)، سئول (کره) و استکهلم (سوئد) در میان برگزیدگان این جایزه جهانی بود و دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان به‌عنوان نماینده شهرداری تهران این جایزه را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جایزه جهانی شهر‌های هوشمند ۲۰۱۹ در شش بخش جایزه شهر‌ها (City Award) جایزه ایده نوآورانه، تحول دیجیتالی، محیط شهری، جابجایی، حکمروایی و مالی و شهر‌های فراگیر و اشتراکی طرح‌ریزی شده است. بخش City Award با محوریت راهبرد‌های مبتنی بر پروژه‌ها، اقدامات ابتکاری و سیاست‌های عملیاتی شهروند محور در حوزه شهر هوشمند طرح ریزی شده است.
بنابر اعلام برگزار کنندگان WSCA در سال جاری، بیش از ۴۵۰ شرکت کننده از ۵۴ کشور مختلف دنیا، برنامه‌ها، پروژه‌ها، دستاوردها، ایده‌ها و راهبرد‌های مختلف خود در حوزه توسعه شهر‌های هوشمند پایدار را ثبت و مورد سنجش کمیته ارزیابی WSCA قرار دادند.
گفتنی است جایزه جهانی شهر هوشمند، یکی از برنامه‌های اصلی همایش و نمایشگاه بین‌المللی Smart City Expo است که در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ نوامبر (۲۸ تا ۳۰ آبان ماه) در شهر بارسلونا برگزار شد. این رویداد سالانه، برای اولین مرتبه در سال ۲۰۱۱ و با هدف بررسی میزان تأثیر طرح‌های هوشمند در ایجاد شهر‌هایی پویا و پایدار برگزار شد.
همچنین بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده از کنگره جهانی شهر هوشمند ۲۰۱۹ بازدید کرده‌اند و بیش از ۴۰۰ سخنران در محور‌های مختلف از ۷۰۰ شهر و ۱۴۰ کشور دنیا که در این کنگره حضور داشته‌اند به سخنرانی و تبادل اطلاعات پرداختند.
شایان ذکر است تهران هوشمند بر اساس چشم‌انداز ترسیم شده در این برنامه، شهری است پایدار برای همه با سطح کیفیت زندگی روز افزون بر مبنای توسعه مشارکت‌های شهروندی، عمومی و خصوصی، جایی برای زندگی سلامت و شاد، با رفت و آمد روان و برخوردار از زیرساخت‌های یکپارچه، مدیریت شهری کارآمد و اقتصادی پویا.
تحول دیجیتالی شهرداری تهران، شهروند هوشمند و خدمات دیجیتالی، تهران نوآور، توسعه خدمات ایمنی و انرژی و محیط هوشمند و مدیریت هوشمند سفر‌های درون شهری از سرفصل‌های اصلی برنامه تهران هوشمند محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تهران هوشمند خدمات دیجیتال خدمات ایمنی شهر سفرهای درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن استیلر به شبکه تهران می‌آید

مستند تماشایی و سرگرم کننده «کمدین» امشب (شنبه ۸ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۵۰ سکانس‌های برتر و جذاب بنجامین ادوارد بن استیلر بازیگر، کمدین، کارگردان، صداپیشه و تهیه کننده آمریکایی را از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌نماید. 

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این کمدین سرشناس و فیلمساز آمریکایی متولد نوامبر ۱۹۶۵ در شهر نیویورک است.

او فعالیت‌های هنری خود را با اجرای نمایش‌های تئاتر آغاز کرد و پس از مدتی به اجرای برنامه‌های طنز تلویزیونی رو آورد. بن استیلر از ماندگارترین چهره‌های کمدی هالیوودی در سالیان اخیر است.

از جمله آثار هنری وی می‌توان به عناوینی همچون زندگی اسرارآمیز والتر میتی، زولندر، زولندر شماره ۲، مرد کابلی، چیزی درباره مری وجود دارد و سه گانه با والدین ملاقات کن اشاره کرد.

کسب یک جایزه امی ساعات پربیننده و یک جایزه بفتا، از جمله افتخارات هنری بن استیلر به حساب می‌آید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس