Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اسلامی شهر اصفهان با اختصاص ۱۶ میلیارد تومان برای جبران خسارات روزهای اخیر از محل‌های مصوب بودجه سال ۹۸ موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به خسارات وارد شده به اموال شهرداری و لزوم بازسازی این اموال در سریع‌ترین زمان، شهرداری اصفهان با ارسال لایحه‌ای دو فوریتی به یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر خواستار تامین منابع مالی آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این لایحه ۱۶ میلیارد تومان برای جبران خسارات ذکر شده بود که باید از سه منبع تامین می‌شد؛ پنج میلیارد تومان از زیرساخت‌های فضای سبز، سه میلیارد تومان از عوارض مترو و هشت میلیارد تومان نیز از حساب اختصاصی تامین پارکینگ برای جبران خسارات مطرح شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در خصوص نحوه هزینه این لایحه گفت: این مبلغ برای جبران زیرساخت‌های ترافیکی مانند چراغ راهنمایی و دوربین‌های کنترل ترافیک هزینه خواهد شد که مجموع خسارات در این بخش، ۲۳ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

مرتضی طهرانی با بیان اینکه این موارد الآن که اینجا نشسته‌ایم در شهر درحال انجام است، افزود: علاوه بر مواردی که گفته شد، زیرساخت‌های سازمان فاوا مانند فیبرهای نوری نیز در برخی مکان‌ها ازبین رفته است که باید شش میلیارد تومان نیز صرف جبران آن شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار دیگر هزینه‌ها فقط ۲۰ میلیارد تومان به مترو خسارت وارد شده، تصریح کرد: امیدوار هستیم این خسارات از سوی دولت جبران شود اما اگر نشد نیز مجبوریم خودمان هزینه جبران خسارات را از محل‌های دیگر تامین کنیم.

اعضای شورای شهر با این چند پیش شرط لایحه را به اتفاق آراء به تصویب رساندند: برگشت این مبلغ در بودجه سال ۹۹ دیده شود، گزارشی از مجموع هزینه‌ها در صحن شورا پس از دو ماه قرائت شود و هزینه‌های مربوط به احداث پارکینگ مورد غفلت قرار نگیرد.

کد خبر 397900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اعتراضات بنزینی خسارت های وارده به شهر بودجه شهرداری شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت