Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه درمراسم افتتاح دبیرخانه اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت که پیش بینی این تعداد صندوق اخذ رای برای مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس، مقدماتی است و آمار دقیق آن پس از تشکیل هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات و با هماهنگی این دو هیات، نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افتتاح دبیرخانه اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس، کار ثبت نام از کاندیداهای احتمالی برابر با تقویم اعلامی ستاد انتخابات وزارت کشور از ۱۰ آذر امسال آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

کریمی اضافه کرد: تا قبل از آغاز ثبت نام کاندیداهای احتمالی، اسامی معتمدین برای تشکیل هیات اجرایی به هیات نظارت بر انتخابات در گنبدکاووس اعلام می‌شود تا پس از تایید آنها و برگزاری انتخابات داخلی بین معتمدان، اعضای هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلی شورای اسلامی انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: فعالیت ستاد انتخابات گنبدکاووس از چند ماه قبل و براساس تقویم اجرایی اعلام شده توسط ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شده و برابر تقویم و برنامه زمان‌بندی شده، به پیش می‌رود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین ابراز امیدواری کرد که درسایه همدلی، انسجام و هماهنگی بین هیات‌های اجرایی و نظارت و مشارکت حداکثری مردم، انتخاباتی پرشور و گسترده و بدون حاشیه در این شهرستان برگزار شود.

کریمی ادامه داد که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، مهر تایید مجدد بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و نیز پشتوانه‌ای برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و هرچه مشارکت مردم دراین عرصه سیاسی بیشتر باشد، پایه‌های مستحکم نظام، مستحکم‌تر می‌شود.

وی همچنین از تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، انتظامی، مرزبانی، بخشداران، دادگستری و اطلاعات گنبدکاووس درخواست کرد تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات دوم اسفند امسال به ستاد انتخابات شهرستان کمک کرده تا هیات‌های اجرایی و نظارت بتوانند به نحو احسن از آرای مردم صیانت نمایند.

فرزانه جعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را در شرایط فعلی کشور بسیار مهم دانست و گفت: صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه هیات‌های اجرایی و نظارت است که به سربلندی نظام درعرصه بین المللی کمک می‌کند.

شهرستان گنبدکاووس که براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، صاحب یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها گنبدکاووس انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس انتخابات مجلس شورای اسلامی گنبدکاووس انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود