Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در هشت‌ماهه نخست سال جاری، به بیش از ۵۰۰۰ هزار پرونده متخلفین اقتصادی رسیدگی شده است.

هوشنگ محمدی - سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین - با اشاره عملکرد هشت‌ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در این مدت تعداد ۴۵۳۹ مورد پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۳۱۵ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۵۰ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان عدم درج قیمت و گران‌فروشی است و در حوزه قاچاق کالا و ارز دخانیات و سپس مانیر قرار دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمدی ادامه داد: طرح پیشگیری و مقابله با گران‌فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین جهت برخورد قانونی با تخلفات و عوامل اخلالگر در نظم بازار خصوصاً گران‌فروشی و احتکار که از ۲۴ آبان آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد به جد دنبال می‌شود و به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و از تمامی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در این خصوص بهره خواهیم برد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان از شهروندان درخواست کرد هرگونه تخلف اقتصادی را به شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعزيرات حكومتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد