Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@14:12:03 GMT

تعداد مهد‌های قرآنی به ۱۰ هزار مهد خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۴۸۷۵

تعداد مهد‌های قرآنی به ۱۰ هزار مهد خواهد رسید

مینو اصلانی با اشاره به ظرفیت مساجد برای توسعه مهد‌های قرآنی، گفت: در آینده نزدیک تعداد مهد‌های قرآنی به ۱۰ هزار مهد خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مینو اصلانی در مراسم افتتاحیه همزمان ۶۲۰ مهدقرآنی بسیج به مناسب هفته بسیج با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تاسیس مهد‌های قرآنی آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۳ هزار مهد قرآنی با محوریت مساجد راه‌اندازی شده است، گفت: این مهد‌ها با استقبال خانواده‌ها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس بسیج جامعه زنان، افزود: امروز در در چهارمین روز از هفته بسیج شاهد افتتاح ۶۲۰ مهد دیگر افتتاح خواهیم بود.

 

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: در آینده نه چندان دور تعداد مهد‌های قرآنی به ۱۰هزار مهد خواهد رسید.

 

اصلانی با اشاره به اینکه ظرفیت مساجد برای توسعه مهد‌های قرآنی خوب است، بیان داشت: برای فعالیت این مهدها، قریب به ۴ هزار مربی قرآنی تربیت کرده ایم.

 

وی افزود: این آموزش‌ها به صورت غیر حضوری با سرفصل‌های تدوین شده کم‌نظیر با انگیزه‌های انقلابی مهد‌های قرآنی اداره می‌شود.

 

رئیس بسیج جامعه زنان تاکید کرد: این مهد‌ها به تربیت فرزندان انقلاب می‌پردازند.

 

در این مراسم با کمک ویدیو کنفرانس با حضور سردار سپهر جانشین رئیس بسیج مستضعفین چندین مهد قرانی در استان‌های مختلف از جمله استان البرز، قزوین، یزد، خراسان شمالی و ایلام آغاز به کار کرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه کتاب سهمیه بندی بنزین هفته بسیج راهپیمایی مسجد مساجد بیرجند مهد قرآن رئیس بسیج جامعه زنان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ سردار حسین زارع کمالی ظهر یکشنبه در دیدار با محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور را با تاکید بر اینکه کشور درگیر جنگ مستقیم اقتصادی است مورد اشاره قرار داد و افزود: کارگران سردمداران این جنگ هستند.

وی با اشاره بر آمادگی سپاه و مجموعه بسیج استان در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: استعدادها و نخبه‌های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد که این استعداد نیاز به توجه، شناخته شدن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن در جهش تولید است. جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است.

زارع کمالی همچنین بسیج کارگری و شکل گیری پایگاه مقاومت بسیج در واحدهای تولیدی را از ظرفیت‌هایی برشمرد که می‌توان در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارگران مورد استفاده قرار داد.

وی توجه به حقوق و مزایای کارگران و رسیدگی به معیشت آنها را از اولویت‌های کارفرمایان برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید دغدغه‌هایی که برای یک کارفرما در حوزه تولید به وجود می آیند بکاهند و بیشترین فکر کارفرما استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه جهت تولید و در نتیجه رسیدگی بیشتر به معیشت کارگران باشد.

کد خبر 6091013

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم