Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی شنبه شب در نشست شورای اداری‌ شهرستان سرباز با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: هر کسی که در هر ارگان دولتی و خصوصی به مردم خدمت کند یک بسیجی واقعی است.

وی با اشاره تصمیم سه قوه برای اجرای طرح اصلاح مدیریت سوخت گفت: زیاد بودن بعد مسافت شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها و همچنین عدم وجود زیرساخت‌های مهم از جمله جایگاه‌های CNG و حمل و نقل عمومی مشکلات زیادی برای مردم این استان ایجاد کرده اما با این حال مردم، نخبگان، معتمدان و علما سیستان و بلوچستان همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه ندادند دشمنان کشور به اهداف و منافع خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه "وحدت در عین کثرت ارزش دارد" افزود: وحدت به این معنا نیست که هر کسی اعتقادات خود را رها کرده و اعتقادات دیگران را مبنای زندگی خود قرار دهد بلکه وحدت یعنی در حوزه تعالی ارزش‌های والای انسانی مانند پیامبران گام برداشته و نقش آفرین باشد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه کسانی که توانمندی لازم برای قانون‌گذاری در کشور و نظارت بر اجرای قانون را در وجود خود می بینند در انتخابات پیش رو ثبت‌نام کنند.

موهبتی با تاکید بر حفظ آداب و رعایت اخلاق از سوی کاندیداها و طرفدارانشان، گفت: متاسفانه شرایط انتخابات به سمتی رفته که بجای اثبات توانمندی کاندیدای خود به دنبال تخریب کاندیداهای مقابل هستیم که این رویه بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: امیدواریم طرفداران کاندیداها به شیوه‌ای به صحنه انتخابات ورود کنند که در بعد از آن همه پیروز انتخابات باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اگر کاندیدایی با حرکت بر مدار اختلاف و ایجاد تفرقه و همچنین از راه‌های غیرقانونی بیشترین رای را بدست آورد بزرگترین شکست خورده انتخابات و کاندیدایی که فرهنگ درست را ترویج و در عین حال رای کمتری بیاورد پیروز انتخابات خواهد بود.

وی تاکید کرد: همه مجریان انتخابات اعم از فرمانداران، بخشداران، اعضای هیات‌های اجرایی و شعب‌ اخذ رای باید آرای مردم را امانت و حق الناس تلقی کنند.

موهبتی همچنین با اشاره به افزایش تلفات جاده‌ای در استان افزود: از مجموع ۱۷ هزار کشته شده سوانح رانندگی در کشور، حدود هزار نفر متعلق به سیستان و بلوچستان هستند که نسبت به جمعیت استان سه و نیم درصد رقم بسیار بالایی است.

وی ادامه داد: بیشترین حوادث جاده‌ای استان مربوط به خودروهای حامل قاچاق سوخت است که ۲۲ درصد تصادفات را شامل می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با قاچاق عمده سوخت را بطور جد در برنامه داریم و مردم مطمئن باشند با تانکرهای سوختی که در مسیرهای جنوبی بنام مردم استان اقدام به جابجایی سوخت می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

فرماندار سرباز نیز در این جلسه با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان است، اظهار داشت: پایانه مرزی پیشین و کارخانه سیمان سه هزارو ۳۰۰ تنی تیس مکران واقع در شهرستان سرباز از بارزترین و مهمترین ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان هستند که در صورت تکمیل و راه‌اندازی کامل نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های اقتصادی منطقه دارند.

سلیم کدخدا افزود: بخش اعظمی از اقتصاد و اشتغال مردم شهرستان سرباز به صنعت کشاورزی گره خورده که برای تقویت این صنعت مهم خواهان حمایت‌های همه جانبه از سوی مسوولان و همکاری سرمایه گذاران هستیم.

وی گفت: دشت پیشین یکی دیگر از ظرفیت‌های بزرگ این شهرستان است که با کشت پیاز و وجود نهال‌های گلخانه‌ای میوه‌های گرمسیری و ارسال آنها به سایر نقاط کشور نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و اقتصاد شهرستان دارد.

فرماندار سرباز با اشاره به بحث فضاهای آموزشی خشتی و گلی در این شهرستان بیان کرد: از مجموع ۶ فضای خشتی و گلی مرکز شهرستان که قرار بوده تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری برسند تنها یک فضا در حال تکمیل شدن است که نیازمند توجه مسوولان است.

وی همچنین با اشاره به پروژه انتقال آب سدپیشین به مناطق بالادست از جمله شهر مرزی پیشین گفت: بیشترین مطالبات مردم تامین آب آشامیدنی روستایی است که مردم با مشکلات عدیده‌ای در این زمینه رو به رو هستند.

کدخدا افزود: ارتقای بخش بزرگ سرباز کلات به شهرستان، ارتقای روستای ۶ هزار نفری جکیگور به شهر، تکمیل پروژه آب‌ رسانی مچان بخش سرباز با ۱۴ روستای تحت پوشش و همچنین گازرسانی به این شهرستان از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سرباز سهمیه بندی بنزین احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان پروندهٔ خبری حضور مردم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سرباز سهمیه بندی بنزین استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سرباز سهمیه بندی بنزین استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند