Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:06:02 GMT

پیشنهاد سرمربیگری النصر امارات به رضا عنایتی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۴۹۳۱

پیشنهاد سرمربیگری النصر امارات به رضا عنایتی

باشگاه النصر امارات با رضا عنایتی برای سپردن هدایت تیم اول خود وارد مذاکره شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا عنایتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر که چند سالی است وارد عرصه مربیگری شده با پیشنهاد جالبی از باشگاه النصر امارات مواجه شده است. عنایتی که سابقه بازی در النصر را دارد، رابطه اش با مسئولان این باشگاه خوب است و حالا خودش می گوید آنها به او پیشنهاد مربیگری داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عنایتی با اعلام این خبر به ایرنا گفت: «از تیم اول باشگاه النصر پیشنهاد مربیگری دارم نه تیم دوم آن و مشغول مذاکره با مدیران این تیم هستم. هنوز چیزی مشخص نیست و به زودی همه چیز روشن می شود.»


گفتنی است؛ عنایتی پیش از این سابقه سرمربیگری در سیاه جامگان مشهد و قشقایی شیراز را در کارنامه دارد.

امارات قشقایی شیراز النصر غلامرضا عنایتی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات قشقایی شیراز النصر غلامرضا عنایتی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟

دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استاندارد‌ها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت، ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت، اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید