Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق جنبش فتح به اخبار منتشر شده توسط رسانه‌ها مبنی بر این که آنکارا نام وی را در فهرست تروریست‌های تحت تعقیب قرار داده، واکنش نشان داد.

به نقل از روسیا الیوم، محمد دحلان، عضو سابق جنبش فتح در واکنش به قرار دادن نام وی در لیست تروریست‌های تحت تعقیب و تعیین جایزه ۷۰۰ دلاری برای دریافت اطلاعاتی که منجر به دستگیری وی شود، در صفحه کاربری خود در فیس‌بوک نوشت: به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه پیشنهاد می‌کنم پس از خراب شدن رویاها و آرزوهاش در منطقه عربی این مبلغ (۴ میلیون لیر ترکیه معادل ۷۰۰ هزار دلار) را به روانپزشک پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات ترکیه دحلان را که در حال حاضر در امارات به سر می‌برد به ایفای نقش برجسته در تلاش برای کودتای نافرجام در ترکیه در سال ۲۰۱۶ متهم کرده‌اند. وی همچنین با فتح الله گولن، روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه در صربستان نشست‌هایی برگزار کرده بود و آن را حمایت مالی می‌کند.

در همین راستا،، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه نیز ماه گذشته میلادی در گفت‌وگویی تلویزیونی دحلان را به حمایت از سازمان گولن متهم کرد./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/نام "محمد دحلان" در فهرست تروریستی ترکیه قرار گرفت

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه