Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:35:07 GMT

همیلتون: ترک فرمول یک به معنای پایان زندگی نیست

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۵۵۹۶

همیلتون: ترک فرمول یک به معنای پایان زندگی نیست

لوئیس همیلتون، قهرمان ۶ دوره فرمول یک اعلام کرد؛ هراسی از ورود به دوران بازنشستگی ندارد. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه Motorsport، لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس که سالانه درآمد 42 میلیون یورویی دارد؛ می‌گوید که پول برای او مهم است اما همه هدفش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان 6 دوره فرمول یک اظهار داشت: هیچگاه فقط به خاطر پول وارد فرمول یک نشدم اما خوب است که همه چیز را حساب کنم. جمع‌آوری پول مشکلی نیست و یک امتیاز است. ماهیت کاری که من انجام می‌دهم، عشق به ورزش است و عاشق این چالش هستم. دوست دارم همچنان وارد گرندپری‌ها شوم و می‌دانم رانندگان جوان مستعدی هستند که برای شکست من تلاش می‌کنند. می‌‌خواهند از من پیشی بگیرند و از گذشته فراتر بروند و من عاشق این نبردها هستم.

راننده انگلیسی تیم مرسدس درباره بازنشستگی‌اش گفت: هراسی از این اتفاق ندارم اما برای هر ورزشکاری خداحافظی از دنیای قهرمانی غمناک‌ترین روز خواهد بود و برای من هم این‌گونه است. من به همین دلیل اکنون کارهای دیگری مثل مد را انجام می‌دهم که می‌توانم برای مدت طولانی روی آن تمرکز کنم. اکنون همه چیز خوب پیش می‌رود و مشخص نیست تا چه زمانی روند من در فرمول یک ادامه خواهد داشت. با این وجود علایق دیگری به غیر از فرمول یک هم دارم. زندگی برای من با ترک فرمول یک تمام نمی‌شود و همین موضوع است که باعث می‌شود تا آرامش داشته باشم. اکنون فکر می‌کنم به اندازه کافی برای ادامه رقابت خوب هستم.

رکورد سریع‌ترین «پیت‌ استاپ» فرمول یک شکسته شد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتومبیلرانی فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان هوای سالم؛ ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد هوای این کلانشهر با میانگین شاخص کلی کیفیت هوای ۲۴ ساعته امروز دوشنبه ۱۷ اریبهشت  با ۷۳‌ای کیو آی سالم و در وضع  قابل قبول است.

هوای این کلانشهر با شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای   ۹۳‌ای کیو آی هم،   هم  اکنون سالم و در وضع  قابل قبول است.

مقایسه عدد شاخص کلی ۲۴ ساعته هوای امروز مشهد با عدد ۷۲ دیروز نشانگر  یک درجه  افزایش حجم آلاینده‌ها در هوای این کلانشهر است.

به شهروندان توصیه شده است:
با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در حفظ سلامت هوای شهر بکوشند.


رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و از ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی نیز به معنای آلوده برای همه سنین است.

شاخص کلی کیفیت هوا از ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی هوا را در وضع اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ در وضع بحرانی قرار می‌دهد.
شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضع پاک هوا و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی به معنای هوای سالم است.

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • مشهد میزبان هوای سالم؛ ۱۷ اردیبهشت
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله + فیلم
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است