Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی نژاد از فراهم شدن زمینه اجرای احکام دیوان عدالت اداری در رابطه با بورسیه‌ها در دانشگاه‌ها خبرداد و گفت: با وزیر علوم و دبیر شورا جلسه ای نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، «محمد علی کی نژاد» با اشاره به جلسه با نماینده دیوان عدالت اداری در رابطه با بورسیه ها گفت: در هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم گیری شد تا زمینه های اجرای احکام دیوان عدالت اداری در رابطه با بورسیه ها را در دانشگاه ها فراهم  کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی  انقلاب فرهنگیادامه داد: جلسه ای نیز در این خصوص با «منصور غلامی» وزیر علوم تحقیقات و فناوری و سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتیم جمع بندی جلسه این بود که احکامی که زمینه های اجرایی آن در دانشگاه ها وجود دارد و یا نیاز به کمک دارند به کمک وزارت علوم اجرایی شوند.
وی افزود: ممکن است دیوان عدالت اداری حکمی را صادر کند که زمینه اجرای آن در دانشگاه مورد نظر وجود نداشته باشد به عنوان مثال دانشگاه آن رشته ای که دیوان برای آن حکم صادر کرده را نداشته باشد، دراین زمینه توافق می شود که فرد مورد نظر به دانشگاه دیگر منتقل شود که آن رشته وجود دارد. در مجموع باید گفت احکام دیوان در همه موارد باید اجرایی شود.
وی در پاسخ به این سئوال که وزارت علوم معتقد است که دیوان عدالت اداری نباید به مسائل آموزشی ورود پیدا کند گفت: بحث وزارت علوم این نیست که ورود پیدا نکند، بحث وزارت علوم این  است که دیوان نباید در محتوا ورود پیدا کند و قرار است کمیته ای مشترک ایجاد شده و این موضوع به طور کلی ساماندهی شود.
رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از  عملکرد و پیگیری وزارت علوم به ویژه شخص وزیر علوم در ساماندهی مسائل مربوط به بورسیه ها تقدیر کرد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد راهپیمایی نماز جمعه بسیج سهمیه بندی بنزین اردبیل افزایش قیمت بنزین شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور