Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:38:48 GMT

پارک‌های کارآفرین با محوریت مساجد ایجاد شوند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۵۶۰۷

پارک‌های کارآفرین با محوریت مساجد ایجاد شوند

حجت الاسلام رضوانی نژاد با تاکید بر ضرورت ایجاد پارک‌های کارآفرین با محوریت مساجد در گیلان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آمادگی لازم جهت ایجاد پارک‌های کارآفرینی با محوریت مساجد را دارند.

حجت‌الاسلام « محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان  از رشت با بیان اینکه افراد خلاق، نو‌‌آور و مبتکر به عنوان کار‌آفرینان منشاء تحولات بزرگی در زمینه‌های تولیدی و خدماتی  هستند گفت: چرخ‌های‌ توسعه اقتصادی همواره با توسعه کارآفرینی به‌حرکت درمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر جذب و به‌کارگیری مدیران کارآفرین در اداره امور اظهارداشت: توجه به کارآفرینی و ایجاد و توسعه آن علیرغم وجود بعضی انگیزه‌های مشخص گام مثبتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای توسعه، افزایش منابع ملی، کاهش نرخ بیکاری، تعادل ساختاری و توسعه در شهرها و روستاهاست.

 

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد اتاق کارآفرینی با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان افزود: با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های گیلان و وضعیت اشتغال و بیکاری موجود در سطح استان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آمادگی لازم جهت ایجاد پارک‌های کارآفرینی با محوریت مساجد را دارند.

 

به گفته حجت‌الاسلام رضوانی نژاد کسب دانش در حوزه‌ کسب و کار وکارآفرینى، کسب مهارت در استفاده از فنون تحلیل فرصت‌هاى اقتصادى و ترکیب برنامه‌هاى عملیاتى، شناسایى و تحریک استعدادها و مهارت‌هاى کارآفرینانه و توسعه خلاقیت‌هاى فردى و گروهى از اهداف اجرای طرح است.

 

وی بر ضرورت راه‌اندازی پارک‌های کارآفرین در کانون‌های مساجد اشاره و بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در صورت حمایت، این طرح را در قالب برگزاری نمایشگاه، فروشگاه و کارگاه‌های آموزشی در مساجد تحت پوشش اجرایی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد مخاطبان این طرح را اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه نوجوانان و جوانان اعلام کرد و افزود: بسترسازی برای ایجاد جامعه‌ای پویا با محوریت کارآفرینی و نشاط اجتماعی از ضروریات جامعه امروزی است که کانون‌های مساجد گیلان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی گامی در راستای تحقق این مهم هستند.

 

وی از شناسایی بیش از 50 کانون فرهنگی و هنری مساجد مناطق آسیب‌پذیر و کمتر توسعه‌یافته استان به‌منظور اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی هنری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری در این طرح پیش‌بینی شده است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج مسجد نماز جمعه راهپیمایی سهمیه بندی بنزین مساجد اردبیل بسیج گرانی بنزین پارک های کارآفرین کانون های مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران