Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت تیم ملی با بیانیه فدراسیون نامشخص تر از قبل شد.

طرفداری- فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای تغییرات روی نیمکت تیم ملی را نه تأیید کرد و نه تکذیب.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به انتشار برخی مطالب درباره نیمکت تیم ملی فوتبال بزرگسالان، فدراسیون فوتبال با تأکید بر سیاست خود مبنی بر ضرورت برنامه‌ریزی همه‌جانبه و تداوم پشتیبانی لازم جهت حضوری موفق در دور برگشت مقدماتی جام جهانی، مطالب ذیل را به اطلاع عموم می‌رساند:

1_انتظارات فدراسیون فوتبال از سرمربی محترم تیم ملی وفق جزئیات قرارداد در مذاکرات اخیر میان طرفین، مورد تأکید دوباره قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأکید فدراسیون بر ضرورت انجام برنامه جامع و متمرکز تیم ملی در ماه‌های باقیمانده تا آغاز دور برگشت، از تصریحات مکاتبات و مذاکرات صورت گرفته است.

2_ با توجه به شرایط به وجود آمده در جدول و اینکه سرنوشت صعود در دست تیم ملی است، بستر فعلی در موضوع همگرایی آحاد مردم، رسانه‌ها و حمایت تام و تمام از ملی‌پوشان در چهار بازی مهم پیش رو، بیش از پیش حائز اهمیت به نظر می‌رسد.

3_ فدراسیون فوتبال در حال حاضر در موقعیت تأیید یا تکذیب گمانه‌زنی‌های مطرح شده قرار ندارد.

 4_ نتایج پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته در باب مباحث مرتبط با سرمربی تیم ملی در آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است، در چند روز اخیر مواردی درباره فسخ قرارداد ویلموتس و حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی مطرح شده که بیانیه فدراسیون و عدم تأیید یا تکذیب این موضوع، بر گمانه‌زنی‌های موجود دامن می‌زند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر رسانه‌های معتبر فوتبال اروپا، تأیید کرده‌اند که آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در لیورپول خواهد شد. با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل، لیورپول به سراغ گزینه‌ای غیرمنتظره رفته و قرار است اسلوت، سرمربی کنونی فاینورد را به آنفیلد ببرد.

این مربی هلندی در فاینورد نتایج خوبی کسب کرده و در روزهای اخیر پیشنهادها از لیورپول را انکار نکرده و بارها در مورد علاقه قرمزها و احتمال مربی‌گری‌اش در این تیم صحبت کرده است.

او امشب بعد از خداحافظی از هواداران فاینورد، در نشست خبری پس از بازی هم به لیورپول اشاره کرد. این مربی ۴۵ ساله ابتدا در مورد تصمیمش برای ترک فاینورد گفت: «من عاشق فاینورد هستم، این را در سه سال گذشته بارها گفته‌ام و ثابت کرده‌ام اما بعضی فرصت‌ها فقط یک بار از راه می‌رسند. من تصمیم خودم را گرفته‌ام و بزودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در سال گذشته هم پیشنهادهای خوبی داشتم و تصمیم گرفتم اینجا بمانم اما امسال احتمالا فرق می‌کند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازی امروز لیورپول برابر تاتنهام را دیده یا خیر، گفت: «بله من دقایقی از آن را تماشا کردم. گل اول خیلی خوب بود اما بعد از آن به دلیل بازی خودمان مجبور شدم تلویزیون را خاموش کنم. هر وقت موضوع به‌طور ۱۰۰ درصد تأیید شود، نه‌تنها این بازی را می‌بینم بلکه بازی‌های دیگر را هم خواهم دید.»

او در ادامه در واکنش به سوالی در مورد اولین خواسته‌اش در صورت سرمربی‌گری لیورپول پاسخ داد: «اگر قرار باشد سرمربی لیورپول شوم، دوست دارم مغز یورگن کلوپ را بردارم و آن را برای خودم داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • دستور تاج: صدور بیانیه در لیگ ممنوع!
  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!