Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر شاهمرادی صبح یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان البرز که در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد با تاکید بر لزوم مدیریت قیمت ها گفت: هیچ افزایش قیمتی نباید در کالاها اتفاق بیافتد و نوسانات قیمتی توجیح کارشناسی ندارد.

معاون استاندار البرز گفت: با افزایش قیمت بنزین و رواج شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت تمام کالاهای اساسی از جمله نرخ حمل و نقل درون شهری و برون شهری کارگروه تنظیم بازار استان البرز به صورت جدی وارد عمل شده است و مردم نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهمرادی افزود: دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی باید به صورت هفتگی گزارش های لازم را در این زمینه ارائه  دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور هیچ کمبودی در میزان کالاهای مختلف نداریم رصد بازارهای استان توسط نهادهای نظارتی با هدف کنترل قیمت و رفع کمبودها به صورت منظم در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان باید نشست های تنظیم بازار را به صورت هفتگی مورد بررسی قرار دهند و وضعیت قیمت ها را شخصا پیگیری کنند.

46

کد خبر 1324099

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز سهمیه بندی بنزین بنزین اینترنت ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران رژیم صهیونیستی اسرائیل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه