Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@13:42:23 GMT

دومین دوره المپیاد ایمنی در مازندران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۶۱۴۳

به گزارش خبرنگار ایلنا،سمانه نوری رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و دبیر کمیته برگزاری المپیاد در حاشیه این آزمون طی سخنانی اظهار کرد: به منظور فرهنگ سازی و اهمیت بخشی به جایگاه مسئولین ایمنی در جامعه کارگری و کارفرمایی و ارتقای شاخص های حفاظت فنی در کارگاههای استان، دومین المپیاد ایمنی صبح امروز به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سنجش دانش و مهارت و فراهم نمودن فرصت و بستر مناسب رقابت سالم و سازنده میان مسئولین ایمنی کار، گسترش و ارتقاء فرهنگ ایمنی در بازار کار، ارتقاء شاخص های حفاظت فنی و ایمنی، ایجاد فرصت برای تبادل اطلاعات و تجربیات در حوزه ایمنی و معرفی مسئولین ایمنی برتر به صنایع و بنگاههای اقتصادی از اهداف مهم برگزاری این المپیاد به شمار می رود.

نوری خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام نتایج اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و نفرات برتر به مرحله بعدی المپیاد راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است در این آزمون حسن فلاحی مدیر روابط کار، سمانه نوری رییس اداره بازرسی کار، سعادت باقرزاده رییس اداره حراست، میثم میلادی رییس اداره روابط عمومی، امید عبدلی رییس کانون ایمنی استان و جمعی از کارشناسان ستادی بعنوان ناظر حضور داشتند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران بازار کار رقابت سالن همایش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

بنابر روایت جماران، در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902356

دیگر خبرها

  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی