Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:18:10 GMT

انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هیئات مذهبی کاشان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۶۲۲۳

انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هیئات مذهبی کاشان

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با حضور اکثریت اعضای شورا در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید عبدالصاحب حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با حضور اکثریت اعضای شورا در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تقدیر از فعالیت های دو ساله شورای هیئات مذهبی در جهت ارتقا و ساماندهی هیئات مذهبی گفت: شورای هیئات مذهبی به عنوان یک تشکل میانی شاخص نقش ممتازی در جهت اعتلا فرهنگ تشیع دارد و با ا‌رائه راهکارهای مناسب  می تواند نسبت به جلب مشارکت هیئات در تصمیم‌سازی‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های اثربخش دینی و اجتماعی نقش آفرین باشد.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: نقش این نهاد همچنین در هماهنگی و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی در فرآیند صدور مجوز فعالیت هیئات، مقابله با آسیب های مذهبی و اجتماعی و هم افزایی هیئات قابل توجه است.

 

وی با اشاره به فعالیت های پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی اظهار داشت: مطابق با اساسنامه شورای هیئات مذهبی، باید انتخابات میان دوره دوساله هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی جهت ایفای نقش موثرتر این شورا انجام پذیرد تا این مجموعه با هماهنگی و هم افزایی بیشتری بتواند اهداف این نهاد را محقق نماید و بر اساس شرح وظایف ابلاغی مسئولین جدید کمیته ها نیز مشخص شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: در این نشست، «مجتبی رضازاده» به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی، «علی معلم» به عنوان نائب رئیس شورای هیئات مذهبی، «سیدعلی جلال زاده» به عنوان دبیر و «سیدعلی اکبر رفاهی» به عنوان خزانه دار معرفی شدند.

 

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: در این جلسه همچنین «محمدعلی زاهدی نیا» به عنون مسئول کمیته بازرسی، «سید محمود تقریری» مسئول کمیته رسیدگی به شکایات، «علی معلم» مسئول کمیته انتخابات و «سید فخرالدین شجاعی» به عنوان مسئول کمیته فرهنگی از سوی رئیس شورای هیئات مذهبی منصوب شدند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد نماز جمعه بسیج اردبیل افزایش قیمت بنزین اغتشاشات اخیر در کشور شورای هیئات مذهبی کاشان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری