Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:47:20 GMT

بسیج به هیچ گروه و جریان سیاسی وابستگی ندارد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۶۴۵۴

بسیج به هیچ گروه و جریان سیاسی وابستگی ندارد

سرهنگ حمید دامغانی روز یکشنبه در آیین قدردانی از فعالان خدمات‌رسانی در محله اسلامی در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: بسیج به هیچ حزبی و حتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم وابسته نیست و بسیج متعلق به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی را بدون تفکر بسیجی نمی‌توان تصور کرد و بسیجیان در صحنه‌های حساس از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: طرح محله محور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۲۳ محله در استان سمنان در حال اجرا است و بسیجیان با کمترین هزینه برای مقابله با آسیب‌ها در جامعه تلاش می‌کنند.

دامغانی اضافه کرد: بسیج برای رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف مستقل عمل می‌کند و مردم با توجه به روحیه بسیجی برای توسعه کشور گام بردارند.

وی تصریح کرد: بسیج مولود تفکر امام راحل بود و با بینش حکیمانه این شخصیت فرزانه برای اقتدار و عزت ایران اسلامی تلاش شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دستاوردهای بسیج در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی در دهه‌های گذشته جاودانه است و با نشر فرهنگ بسیجی در جامعه می‌توان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام برداشت.

در این آیین با حضور حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، از چند تن از مجریان طرح محله اسلامی در استان سمنان قدردانی شد.

امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر سال ۱۳۵۸، فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را صادر کردند.

برچسب‌ها سمنان کمک های مردمی استانداری سمنان سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان کمک های مردمی استانداری سمنان سازمان بسیج مستضعفین سمنان کمک های مردمی استانداری سمنان سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید