Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ با بیان اینکه خارگ خط مقدم بود و خارگ مشهد شهیدان است، اظهار داشت: ١٨ دی ماه یادواره شهدای جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بحث برگزاری یادواره در جزیره خارگ به صورت جدی باید دنبال شود، افزود: این فرصت‌ها تکرار شدنی نیست و هرکس به هر سهمی می‌تواند قدمی برای این شهدا بردارد و اثری از خودش در یادواره داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خارگ تصریح کرد: آخرین یادواره شهدای استانی که یادواره شهدای دریا است در این جزیره برگزار خواهد شد، خواهشم این اینست به حرمت خون شهدا به خود وظیفه بدانیم و تکلیف کنیم که در این یادواره سهمی داشته باشیم.

کمالی گفت: جا دارد در بحث امنیت از شورای تامین و نیروهای امنیتی تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. همچنین مدیون اهالی ولایت مدار جزیره خارگ هستیم که با تدبیر و هم افزایی در کنار مسئولان هستند. الحمدالله وحدت خیلی خوبی در جزیره وجود دارد و این وحدت پایه گذار امنیت است.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: نسبت به مردمی که به ما مراجعه می کنند برخورد و رفتار خوبی داشته باشیم و با مردم تندی نکنیم و با حوصله با مردم رفتار کنیم. در بحث گرانی در جزیره خارگ نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: در هفته گذشته یک حرکت عظیم فرهنگی در حوزه ورزش همگانی توسط هیئت کوه نوردی جزیره برگزار شد که الحق و النصاف اقدامی ویژه ای برای شور و نشاط اجتماعی در جزیره خارگ بود.

رصد روزانه بازار خارگ

محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: مردم فهیم و ولایت مدار جزیره خارگ در آشوب‌های خیابانی با تفکر، تدبیر و ولایت مداری خود بار دیگر با انقلاب اسلامی ایران بعیت مجدد کرده و امروز شاهد بصریت انقلابی این اهالی صبور هستیم که این وظیفه ما را نسبت به خدمات رسانی سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: به صورت ویژه و روزانه باید توسط بازرسان مستقر در جزیره خارگ بازار رصد شود و باید با گرانی به صورت ویژه شود. اقلام مصرفی توسط این بخشداری رصد شده است که الحمدالله کنترل‌های خوبی در این زمینه بهویژه نانوایی و بازارچه میوه تره‌بار صورت گرفته است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خارگ در هشت سال دفاع مقدس نقشی محوری در خطوط مقدم مختلف از جمله اقتصاد کشور داشته است. شهدای آرمیده در خاک پاک خارگ گواه این موضوع هستند، بحث یادواره شهدا در جزیره خارگ به صورت ویژه در سطح کلان در حال پیگیری است.

رضایی گفت: در بحث معوقه‌های کارگری در جزیره خارگ اقداماتی ویژه توسط کارگروه کارگری صورت گرفته است و در سال‌های اخیر مطالبات کارگری به پایین ترین سطح خود رسیده است.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال با هم افزایی شرکت‌های مستقر در جزیره خارگ ٣٢٠ نفر بومی مشغول به کار شده‌اند ولی این پایان راه دولت در حوزه اشتغال بخش ویژه خارگ نیست و در حال جذب سهیمه اشتغال از شرکت‌های مختلف نفتی در جزیره خارگ هستیم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: از نقد سازنده استقبال کردیم و این منتقدین بودند که جزیره خارگ را در مسیر پیشرفت روز افزون قرار داده‌اند.

لزوم مقابله با گرانی

بهروز خواجه رئیس شورای شهر خارگ نیز اظهار داشت: دولت ملزم به کنترل قیمت‌ها است و نباید افزایش قیمت سوخت بر تامین مایحتاج زندگی روزمره تاثیر بگذارد.

وی افزود: روزانه افراد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و از گرانی به شدت گلایه دارند. در برخی از اقلام افزایش قیمت داشته‌ایم که نیاز است به صورت ویژه این موضوع در سطح کلان جزیره بررسی و کنترل شود.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر خارگ با تمام توان خود یاری رسان برگزاری این یادواره عظیم فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

برگزاری ۲۴ برنامه هفته بسیج

سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ  نیزاظهار داشت: برای هفته بسیج در جزیره خارگ با یک برنامه ریزی مدون ۲۴ برنامه شاخص تدوین شد.

وی افزود: یادواره شهدای دریایی جزیره خارگ یکی از مهمترین اجلاسیه یادواره شهدا در استان بوشهر است و خواست ما این است که ویژه به این موضوع پرداخته شود. خارگ مقاوم شهدای زیادی در تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله خارگ تصریح کرد: در این یادواره قصد داریم سردیس تمامی شهدای خارگ طراحی و ساخته شود و برکت حضور شهدا در تمامی شهر احساس می شود. معابر و میادینی در جزیره وجود دارد که پیشنهاد داریم که این معابر به نام شهدا نامگذاری شود، البته در این جزیره در این حوزه اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته است.

حیاتی خاطر نشان کرد: مردم صبور خارگ در روزهای اخیر نقش‌آفرینی کردند و این وظیفه مسئولان را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

کد خبر 4779499

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر خارگ بوشهر جزیره خارگ محمود رضایی موسی کمالی بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین شهرکرد گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر؛ اکبر محمدی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به وضعیت تورم و اشتغال در استان و شهر سنندج، اظهار کرد: نرخ تورم شهر سنندج و در کل استان کردستان موضوع ریشه‌ای و عمیق است، البته تورم ماهانه از مهرتا اسفند ماه سال گذشته کاهشی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمد پایدار در شهرداری‌های استان تاکید کرد و افزود: در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بر اساس چارچوب‌ها و قوانین مساعدت خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید به سمت درآمد پایدار حرکت کنند و به اعتبارات و بودجه دولتی وابسته نباشند، گفت: توزیع هدفمند اعتبارات در قالب چارچوب‌های قانونی اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان داشت: در دو سال اخیر ارقام خوبی به شهرداری‌ها از محل اعتبارات عمرانی استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار و مستمر به عنوان اصلی‌ترین نیاز شهرداری‌ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که معتقدیم ایجاد ظرفیت لازم برای درآمد پایدار شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان ضروری است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این راستا آماده همکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پایان گفت: آلایندگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی باید بررسی شود و در این راستا دستگاه‌های متولی نیز باید پاسخگو باشند.

کد خبر 6095126

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات