Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌ و پرورش، سید جواد حسینی در نشستی با رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌ و پرورش، اظهار داشت: در طرح سنجش باید علاوه بر افزایش سطح پوشش تحصیلی، رسیدگی به مشکل بازمانده‌های طرح سنجش و افزایش سطح پوشش پیش‌دبستانی نیز مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص پوشش پیش‌دبستانی کارهای خوبی انجام‌شده و در حال حاضر ۵۰ درصد این پوشش هدف‌گذاری شده است؛ بنابراین باید در آینده تا سطح ۱۰۰ درصدی انجام شود.

حسینی ادامه داد: شناسایی مشکلات کودکان قبل از ورود به مدرسه و حتی در سنین کمتر که در میانگین جهانی این مداخلات از سه سالگی و جزو برنامه‌های آشکار است، باعث می‌شود در مداخلات حرفه‌ای و در رفع برخی از مشکلات، هزینه‌های درمانی کاهش و بهره‌وری افزایش یابد.

رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی کشور افزود: ضروری است دریافت و ارسال اطلاعات آماری با حوزه آموزش ابتدایی به‌صورت آنلاین انجام شود.

وی در خصوص آموزش فراگیر اظهار داشت: سیاست قبلی این سازمان در خصوص سند تحول بنیادین، چرخش از حالت تفکیک به تلفیق و از حالت تلفیق به فراگیر بوده است؛ لذا باید از حالت تلفیق خارج و به سمت فراگیرسازی برود.

حسینی خاطرنشان کرد: سیاست‌های این سازمان مانند برنامه بوم، سند تحول بنیادین و برنامه تدبیر الزاماتی دارد که باید رعایت شود. در این راستا معلم مرجع، اتاق مرجع و استانداردسازی نرم کلاس به معلم، محیط فیزیکی و آماده کردن کتاب‌های مناسب‌سازی شده از ضروریات آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

وی در پایان اضافه کرد: تمام مواردی که در این جلسه مطرح شد در قالب تفاهم‌ نامه‌ای تنظیم و در آینده نزدیک اساس کار سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

برچسب‌ها سید جواد حسینی ریاست سازمان آموزش و پرورش استثنایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، اکبر اسدی اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت در استان کردستان برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه این آزمون جز بزرگترین آزمون‌های استخدامی کشور است، خاطرنشان کرد: در استان کردستان هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا ثبت نام کرده‌اند.

اسدی در خصوص حوزه های امتحانی این آزمون گفت: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان یک هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز دو هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

اسدی اضافه کرد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد خبر 749485

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج