Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@08:44:50 GMT

آب گلپایگان سالم و سرانه مصرف آب بالا است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۶۷۵۴

آب گلپایگان سالم و سرانه مصرف آب بالا است

دهقادنی با اشاره به آزمایشهای متعددی که بر روی آب به صورت ماهانه در شهرستان گلپایگان انجام می شود، بر کیفیت و سالم بودن آن به مردم اطمینان داد و سرانه مصرف آب شهرستان را نسبت به سایر شهرستان های استان، بالا خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «ناصر دهقادنی» در نشستی خبری با یادآوری اینکه بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای طرح آب شرب سالم شهرستان گلپایگان تاکنون هزینه شده است، گفت: طرح آبرسانی به گلپایگان، گلشهر و گوگد و ۱۲ روستای زنجان به طور کامل و روستاهای کنار رودخانه به صورت ۵۰ درصد از تصفیه خانه انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان گلپایگان از هزینه سه میلیارد تومانی برای هوشمندسازی شبکه آبرسانی خبر داد و تبیین کرد: هوشمند سازی شبکه روی کیفیت و کمیت آب و میزان هدررفت آب در شبکه اثر می گذارد که لوازم طرح خریداری شده و به زودی توسط پیمانکار انجام خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی سرانه مصرف آب را ۵۰ لیتر در یک شبانه روز مشخص کرده است، ادامه داد: مصرف آب در شهرستان گلپایگان در سالهای ۹۶ و ۹۷ به ترتیب ۲۸۵ و ۲۶۰ لیتر در شبانه روز بوده است و در برخی نقاط شهری این آب صرف دام می شود و این در حالی که در شهرستان های شرق استان، سرانه مصرف آب پایین تر از گلپایگان است.


دهقانی با تأکید بر مطلوب و سالم بودن آب شهرستان گلپایگان، یادآوری کرد: شبکه بهداشت روزانه همه شبکه انتقال آب را کنترل می کند و ۶۰۰ مورد کلر سنجی، آزمایشات میکروبی را به صورت ماهانه انجام می دهد و هیچ گونه آلودگی در مورد آب گزارش نشده است و لذا مردم اطمینان داشته باشند که آب مصرفی شهرستان گلپایگان سالم است./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد راهپیمایی هفته بسیج نماز جمعه مسجد اردبیل بسیج محکومیت آشوبگران خراسان جنوبي آب شرب سالم و بهداشتی مصرف آب شرب گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید